آبراهام: شکست برابر نیوکاسل را مقابل آرسنال جبران می‌کنیم


آبراهام: شکست برابر نیوکاسل را مقابل آرسنال جبران می‌کنیم

مهاجم جوان چلسی ابراز امیدواری کرد تیمش از شوک شکست ثانیه آخری برابر نیوکاسل خارج شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکسپرس، چلسی در دیدار این هفته خود در بازی برابر نیوکاسل در ثانیه های پایانی غافلگیر شد و با یک گل شکست خورد تا دست خالی سنت جیمز پارک را ترک کند.

آبی های لندن حالا باید به دیدار آرسنال بروند که این دیدار داربی لندن محسوب می شود و برای هر دو تیم حائض اهمیت است. تامی آبراهام مهاجم جوان چلسی پیش از بازی با آرسنال گفت:‌ شکست برابر نیوکاسل خیلی تلخ بود چون همه تلاشمان را کردیم و متاسفانه غافلگیر شدیم. با این حال زمانی برای ناراحتی نیست و باید خودمان را برای بازی با آرسنال آماده کنیم. یک بازی سخت و حساس در انتظار ما است که باید با کسب ۳ امتیاز از آن خارج شویم و بتوانیم شکست براب نیوکاسل را جبران کنیم. برابر نیوکاسل بازی کاملا در اختیار ما بود و حریف هیچ موقعیتی نداشت تا اینکه در ثانیه های پایانی آن شوت را زدند و توانستند برنده بازی شوند. آنها البته خیلی خوب دفاع کردند و تلاش زیادی کردند تا شیوه بازی ما را تغییر دهند و در این راه موفق نیز شدند.

تامی آبراهام مهاجم تیم فوتبال چلسی در جریان دیدار با والنسیا در لیگ قهرمانان اروپا دچار مصدومیت شد و در حالی که تصور می‌شد مصدومیت او جدی باشد و تا چند هفته نتواند تیمش را همراهی کند مشخص شد او فقط یک بازی نمی تواند آبی‌های لندنی را همراهی کند. آبراهام اکنون در شرایط خوبی به سر می‌برد و امید اول گلزنی تیمش در داربی حساس لندن محسوب می شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟