کشف 51 کیلوگرم حشیش و 48هزارلیتر سوخت قاچاق در خوزستان


کشف 51 کیلوگرم حشیش و 48هزارلیتر سوخت قاچاق در خوزستان

اهواز-ایرنا- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف 51 کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش در شهرستان کارون و 48هزارلیتر سوخت قاچاق در شهرستان هندیجان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حیدر عباس زاده شامگاه یکشنبه با بیان این خبر گفت: ۲ قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان کارون دستگیر شدند و از آنان یک محموله ۵۱ کیلوگرمی حشیش نیز کشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و مبارزه با عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت این دو سوداگر مرگ در یکی از مناطق شهرستان کارون مطلع شده و پس از شناسایی محل نگهداری مواد مخدر با همکاری ماموران انتظامی شهرستان کارون و هماهنگی مرجع قضایی، آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان علاوه بر مواد مخدر یاد شده ، یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز نیز کشف کردند که پس از تشکیل پرونده به همراه متهمان تحویل مرجع قضایی دادند.

کشف ۴۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان

فرمانده انتظامی خوزستان همچنین با اشاره به کشف ۴۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان هندیجان ارزش این محموله را سه میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال عنوان کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عباس زاده اظهار داشت: در راستای برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، ماموران پلیس آگاهی شهرستان هندیجان با کنترل محورهای مواصلاتی ۲ دستگاه خودروی نفتکش حامل سوخت گازوییل قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی تصریح کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و تحویل مرجع قضایی داده شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه های ملی، گفت: مبارزه با قاچاق از ماموریت های مهم و مستمر پلیس برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس