عکس ؛ قربانی جدید ستاره سرخپوشان


عکس ؛ قربانی جدید ستاره سرخپوشان

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول در لحظات پایانی موفق به باز کردن دروازه منچستریونایتد شد. نوشته عکس ؛ قربانی جدید ستاره سرخپوشان اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ قربانی جدید ستاره سرخپوشان

یونایتد هم به فهرست محمد صلاح اضافه شد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ | ۰:۰۶
عکس ؛ قربانی جدید ستاره سرخپوشان

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول در لحظات پایانی موفق به باز کردن دروازه منچستریونایتد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یونایتد نیز مانند دیگر رقبای لیگ برتری حرف خاصی برابر لیورپول نداشت و در شرایطی که شاگردان یورگن کلوپ امشب موقعیت های قابل توجهی را از دست دادند، در نهایت ۰-۲ شیاطین سرخ را مغلوب کرده و با ۱۶ امتیاز برتری نسبت به منچسترسیتی رده دومی، یک گام دیگر به فتح لیگ برتر نزدیک شدند. اما امشب محمد صلاح برای اولین بار در لیگ برتر موفق به گلزنی برابر منچستریونایتد شد.

حالا محمد صلاح در باز کردن دروازه ۲۳ رقیب از ۲۴ تیمی که در لیگ برتر مقابل شان بازی کرده توانسته موفق عمل کند و فقط این اتفاق برابر سوانسی رخ نداده است.

در اوقات تلف شده و هنگامی که مدافعان یونایتد و حتی داوید دخیا نیز برای زدن گل تساوی پیش کشیده بودند، آلیسون با یک شروع مجدد فوق العاده محمد صلاح را در موقعیت تقریبا تک به تک قرار داد تا او توپ را از بین پاهای دروازه بان یونایتد عبور داده و گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

حالا لیورپول با کسب این پیروزی، از ۹۳ امتیاز ممکن اخیر در لیگ برتر ۹۱ امتیاز گرفته و در این فصل حداقل یک بار موفق به غلبه بر تمام تیم های حاضر در لیگ برتر شده است. با این آمار، تردیدی نیست که مرسی سایدی ها شایسته فتح این جام بعد از سه دهه هستند و در این مسیر محمد صلاح نقش قابل توجهی ایفا کرده است.

عکس ؛ قربانی جدید ستاره سرخپوشان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج