شهرداری قم اصراری برای احداث تقاطع کیوانفر ندارد


شهرداری قم اصراری برای احداث تقاطع کیوانفر ندارد

قم-ایرنا- شهردار قم گفت: این نهاد به دلیل اختلاف‌ها، موانع و عدم همکاری‌ها دیگر هیچ اصرار و انگیزه‌ای برای احداث تقاطع غیرهمسطح کیوانفر به میدان امام(ره) در این شهر ندارد.

سید مرتضی سقائیان نژاد یکشنبه‌شب در جلسه شورای ترافیک قم بیان کرد: شهرداری قم در رابطه با اجرای طرح کیوانفر به خیابان امام دیگر پیشنهادی نداشته و کاملا خجالت‌زده مردم است.

وی گفت: در کارنامه بنده به‌عنوان شهردار قم این طرح ناکام و بی‌نتیجه ثبت‌شده درحالی‌که تمام مصوبات در رابطه با آن اخذ شده بود.

وی تاکید کرد: این طرح دیگر با اعتبارات پیش‌بینی‌شده ابتدای سال قابل اجرا نیست و باگذشت یک سال همچنان در مرحله کارشناسی قرار دارد.

سقائیان نژاد عنوان کرد: طرح تقاطع غیرهمسطح کیوانفر کارنامه شهرداری قم را سیاه کرده و پیشنهاد می‌شود مسئولان استانداری وقت خود را برای این طرح بی‌نتیجه اتلاف نکنند.

وی افزود: کمیسیون ماده ۵ در اجرای طرح تقاطع غیر همسطح کیوانفر به خیابان امام(ره) جایگاه قانونی ندارد.

شهردار قم تاکید کرد: درصورتی‌که این طرح اجرا شود برای هماهنگی در هدایت ترافیک باید شورای ترافیک مصوبات لازم را تصویب کند.

رییس شورای اسلامی شهر قم نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: در رابطه با اصل اجرای تقاطع غیرهمسطح کیوانفر به خیابان امام(ره) تمام کارهای کارشناسی و تطابق با طرح‌های تفصیلی و ترافیکی شهر انجام‌شده است.

عبدالله جلالی ابراز کرد: تنها مطلبی که در اجرای این طرح باقی‌مانده اخذ مصوبه شورای ترافیک برای انحراف ترافیکی در طول زمان عملیات عمرانی است.

وی تاکید کرد: با تصویب انحراف ترافیکی این طرح دیگر مانعی در آغاز عملیات عمرانی این تقاطع در شهر قم باقی نخواهد ماند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر قم نیز تاکید کرد: در هیات حل اختلاف بر اجرای این طرح تاکید شده و شورای ترافیک صرفا مسئولیت نظارت بر اجرای این طرح را دارد.

حسن بختیاری خاطرنشان کرد: شورای شهر و شهرداری قم می‌خواستند در مساله گره‌گشایی ترافیکی یک اقدام ماندگار در شهر بر جای بگذارند که به نظر می‌رسد به نتیجه نخواهد رسید.

وی ابراز کرد: رای گیری مخفی در رابطه با اجرای طرح تقاطع غیرهمسطح کیوانفر به خیابان امام(ره) مغایر نظر شورای حل اختلاف و همراه با تبعات اجتماعی است.

وی بیان کرد: این طرح هم مطابق با طرح تفصیلی و هم طرح جامع ترافیک بوده و هیچ نیازی به مصوبه کمیسیون ماده ۵ ندارد.

وی افزود: شورای حل اختلاف با تمام ایراداتی که داشته نسبت به اجرای این تقاطع نظر مثبت داده است.

وی تاکید کرد: آن چیزی که امروز در اجرای این تقاطع محل بحث است مدیریت مقدار انحرافات ترافیکی می‌باشد و در اجرای اصل طرح اختلافی نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری