استفاده از ظرفیت‌ گروه‌های جهادی در اردوهای راهیان‌نور


استفاده از ظرفیت‌ گروه‌های جهادی در اردوهای راهیان‌نور

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه لرستان با تأکید بر لزوم برگزاری هرچه کیفی‌تر اردوهای دانشجویی راهیان‌نور، گفت: از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی در اردوهای راهیان نور، برای ارائه خدمات اجتماعی به مردم، باید استفاده شود.

مرتضی سپهوند امروز در نشست مسئولان و مدیران دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان که به‌منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی هرچه بهتر برای برگزاری اردوهای دانشجویی راهیان نور در دانشگاه لرستان برگزار شد، با تأکید بر لزوم برگزاری هرچه کیفی‌تر اردوهای دانشجویی راهیان‌نور، اظهار کرد: از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی در اردوهای راهیان نور، برای ارائه خدمات اجتماعی به مردم، باید استفاده شود.

محسن رشیدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان نیز گفت: در گام نخست انقلاب، شاهد یوم‌الله ۲۲ بهمن بودیم و اکنون، در گام دوم انقلاب اسلامی، شاهد هستیم که دو یوم‌الله رقم خورد: یکی، شهادت سردار سلیمانی و دیگری، درهم کوبیده شدن پایگاه آمریکا در عراق که براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، هر دو رویداد، یوم‌الله هستند.

وی افزود: اگرچه آمریکا همواره از قبل از انقلاب تاکنون، علیه ملت ایران، توطئه‌های مختلفی را اجرایی کرده است ولی با وقوع انقلاب اسلامی و وحدت کلمه، به مرحله‌ای رسیده‌ایم که الان شاهد هستیم پایگاه آمریکایی، با اقتدار کامل سپاه، مورد اصابت موشک قرار گرفت؛ در حالی‌که پس‌ از جنگ جهانی دوم، هیچ کشوری جرئت نکرده است به‌صورت مستقیم به پایگاه‌های نظامی آمریکا حمله کند.

رشیدی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، و این‌که شهید سردار سلیمانی، یک شهید زنده بود و در نهایت، به آرزویش یعنی شهادت رسید، ادامه داد: همان‌گونه که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند دانشگاه مبدأ همه تحولات است؛ پس، ما توقع داریم برنامه‌های اردوهای دانشجویی راهیان نور دانشگاه‌های استان، هر سال، نسبت به سال قبل، با کیفیت‌تر و بهتر برگزار شوند.

وی گفت: برگزاری هرچه بهتر اردوهای راهیان نور باعث می‌شود که دوران دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام به فراموشی سپرده نشود؛ اگر یک رویداد مهم همچون دوران دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود آن‌گاه خطر تحریف آن نیز وجود دارد؛ بنابراین، برگزاری اردوهای دانشجویی راهیان نور، دارای اهمیت بالایی است.

در ادامه این نشست، مدیران حاضر در نشست، دیدگاه‌ها و نظرات خود را در راستای هرچه بهتر برگزار شدن اردوهای دانشجویی راهیان نور دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی لرستان بیان کردند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا