بهترین بازی های اندروید ایرانی 98 ؛ با محبوبترین بازی های اندرویدی ایرانی آشنا شوید!


مطلب بهترین بازی های اندروید ایرانی 98 ؛ با محبوبترین بازی های اندرویدی ایرانی آشنا شوید! برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ بهترین بازی های اندروید ایرانی . امکان تحقق همین عبارت ساده را در واقعیت به شخصه خود من تا همین چندسال پیش تصور هم نمیکردم. در این...

بهترین بازی های اندروید ایرانی . امکان تحقق همین عبارت ساده را در واقعیت به شخصه خود من تا همین چندسال پیش تصور هم نمیکردم. در این نوشتار اما به آنها خواهیم پرداخت.

احتمالا اگر شما هم سن­تان قد بدهد یاد دارید که تا همین 7 یا 8 سال پیش حتی صحبت از وجود بازیهای ایرانی هم نبود چه برسد به بهترین بازی های اندروید ایرانی . اما شرایط به گونه‌ای تغییر کرده که در این گفتار قصد داریم بهترین بازی های اندروید ایرانی را معرفی کنیم؛ برخی از آنها حتی تنه به تنه نمونه‌های خارجی می‌زنند.

امروزه به لطف فرایند فراگیری امکانات تکنولوژیکی که البته یک فرایند فراگیر جهانی است، و البته برخی حمایت­های سازمانی در بعد داخلی، آن معدود جریانات فردی و گروهی که در زمان نوجوانی ما تازه جوانه زده بودند و به دلیل عدم وجود زمینه­‌های کاری عموما ناامید بودند، تقویت و حمایت شده و رشد روزافزونی را تجربه می­کنند.

بهترین بازی های اندروید ایرانی 98 ؛ تجربه لحظاتی شاد و آموزنده!

همه ما کم و بیش با بازی­‌هایی در اسمارت­فون‌­های اندرویدی مواجه میشویم که ایرانی هستند و اتفاقا عموما از محبوبیت بالایی هم برخوردار شده­‌اند. به همین دلیل در این مطلب بر آنیم که برخی از محبوب­ترین بازی­های ایرانی سال 98 را به اختصار به شما معرفی کنیم. با تکراتو در ادامه این مقاله همراه باشید.

کوئیز آو کینگز (Quiz of Kings) ؛ با یادگیری سرگرم شوید!

بهترین بازی های اندروید ایرانی 98 ؛ با محبوبترین بازی های اندرویدی ایرانی آشنا شوید!بهترین بازی های اندروید ایرانی ؛ بازی کوئیز آو کینگز

به راستی چه چیزی بهتر از وقت گذراندنی که با یادگیری صحیح توامان باشد؟ اگر از آن دسته افرادی هستید که به افزایش اطلاعات عموم­تان علاقه­مندید ولی حس و حال دنبال کردن کتاب و مقالات عمومی را ندارید؛ Quiz of kings را حتما امتحان کنید. این بازی اندرویدی در سبک معمایی یا در اصطلاح تخصصی «Trivia» است که یک راه ساده برای سرگرم شدن و همزمان یادگرفتن است.

در این بازی شما با بیش از یک میلیون سوال متنوع متنی و تصویری به روز در موضوعات مختلفی مانند تاریخ،‌ اطلاعات عمومی، ورزش، سینما، ادبیات، موسیقی، ریاضی و… روبرو هستید.

ناگفته نماند که این بازی یک بازی رقابتی است که چهارچوب و دامنه کمی هر رقابت از دو نفر شروع شده و تا رقابت در گروه یا لیگ­های 38 نفره هم میرسد. شما علاوه بر رقابت با حریف­های تصادفی به انتخاب بازی، میتوانید با ارسال دعوت­نامه با دوستان و آشنایان خود نیز به رقابت بپردازید.

Quiz of Kings به علت محیط و سبک و سیاق جذاب خود باعث تحریک کاربرانش به ادامه بازی و انجام رقابت­های پیاپی می­شود. ای مسئله به خوبی با شعار این بازی «به یادگرفتن معتاد شو» همخوانی دارد.

آشنایی با بازی و تسلط به آن نیاز به هیچگونه مهارت خاصی ندارد و بسیار ساده و تجربی است. در این بازی هر بازیکن باید در 6 مرحله یا 6 بخش با رقیب خود به بازی بپردازد. به این شکل که در هر مرحله از هر بازیکن به طور جداگانه سه سوال 4 گزینه­ای پرسیده خواهد شد که بازیکن در مدت زمان معینی باید به آنها پاسخ دهد. برنده بازی در نهایت، کسی است که بیشترین پاسخ صحیح را در مجموع 6 مرحله داشته باشد.

به علاوه در هر یک از مراحل 6 گانه، تعیین موضوعات پرسش با یکی از بازیکنان است و بدین ترتیب هر بازیکن تعیین کننده موضوع 50 درصد از سوالات است و در نتیجه میتواند از موضوعاتی که در آنها صاحب تخصص بیشتری است سود ببرد. یک عدالت اجتماعی متحقق در فضای اندرویدی!!

این بازی ۶۱ مگابایتی تاکنون بیش از ۱ میلیون بار از مایکت دریافت شده است. برای دانلود بازی کوئیز آو کینگز می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

بهترین بازی های اندروید ایرانی 98 ؛ با محبوبترین بازی های اندرویدی ایرانی آشنا شوید!

کشکول ؛‌ یکی از بهترین‌ها در دنیای بازی با کلمات

بهترین بازی های اندروید ایرانی 98 ؛ با محبوبترین بازی های اندرویدی ایرانی آشنا شوید!بهترین بازی های اندروید ایرانی ؛ بازی کشکول

بر اساس تحقیقات،‌ بین تقویت حافظه و فعالیت عمومی مغز و به دنبال آن بین فعالیت عمومی مغز و فرایندهای عملکردی آدمی در جنبه­ های مختلف زندگی فردی و اجتماعی ارتباط موثقی وجود دارد. در همین راستا و مبتنی بر گرایش­های خاص محققان در حوزه ترویج علم کاربردی در جنبه عمومی، تمرین­‌های خاصی تحت عنوان تمرین ­های تقویت حافظه را نیز ارائه می­دهند.

این تمرین­‌ها شامل رعایت برخی الگوهای غذایی و تمرینات مختلف روانی و فیزیکی است که به طور هدفمند برخی نقاط مشخص مغز را تحت تاثیر قرار می­دهد. یکی از انواع رایج این تمرین­‌ها؛ تقویت حافظه از طریق کاربرد لغات و کلمات است.

با این مقدمه که شاید در نظرتان کمی عجیب رسیده باشد قصد بررسی دومین بازی فهرست بهترین بازی های اندروید ایرانی ، تحت عنوان کشکول را داریم. این بازی محصولی است در سبک «حدس کلمات» یا «کلمه یابی» که شامل سه بخش اساسی است:

حرف به هم ریخته: در این بخش، در کادری که در وسط صفحه نمایشگرتان به نمایش در­می‌­آید، تعدادی حروف مجزا میبینید. در مراحل اولیه تعداد این حروف 3 حرف است. در پایین این کادر تعدادی کلمه نمایش داده می­‌شوند و شما باید حدس بزنید که با این حروف کدام یک از این کلمات را می‌­شود ساخت. در این بخش از بازی شما محدودیت زمانی مشخصی برای پاسخ صحیح دارید و در صورتی که پاسخ اشتباه بیش از حد تعریف شده بدهید یا زمانتان تمام شود فقط با دیدن یک ویدئوی تبلیغاتی یا هزینه کردن 100 سکه می‌توانید به بازی ادامه بدهید. جدول کلمات: این واقعا یک بخش خلاقانه است. در این بخش در کادر بالایی همان حروف به هم ریخته را البته در تعداد بیشتر دارید. در پایین اما شما راهنماهایی عبارت گونه برای یافتن کلمات مدنظر از میان این حروف در اختیار دارید. در کنار این توضیحات تعدادحروف هم ذکر شده که نوعی کمک اضافی است برای حدس سریعتر. در این بخش محدودیت زمانی ندارید و هرچقدر بخواهید می‌توانید برای پاسخ صحیح فکر کنید. البته یک گزینه راهنما هم دارید که با انتخاب آن یک حرف برایتان حذف می‌شود. حدس کلمه: همان بخش کلاسیک در همه بازی­­‌های این سبک است. در این بخش با وصل کردن حروفی که به شما ارائه داده شده به تعداد خواسته شده کلمه میسازید. البته از محدودیت­‌های این بخش فقط باید به این نکته اشاره کرد که بعضا با حروف ارائه شده میتوان ده واژه ساخت که کشکول فقط دوتای مقصود خود را می‌خواهد.

کاربران مایکت تاکنون بازی کشکول را ۳۵ هزار مرتبه دانلود کرده‌اند. این بازی محبوب را می‌توانید با حجم ۱۹ مگابایت از طریق دکمه زیر دریافت کنید.

بهترین بازی های اندروید ایرانی 98 ؛ با محبوبترین بازی های اندرویدی ایرانی آشنا شوید!

پسرخوانده ؛‌ ما عاشقان مافیا!

بهترین بازی های اندروید ایرانی 98 ؛ با محبوبترین بازی های اندرویدی ایرانی آشنا شوید!بهترین بازی های اندروید ایرانی ؛ بازی پسرخوانده

نمی‌دانم چه علاقه­‌ای است اما معمولا همه ما به هرآنچه به مافیا مربوط شود علاقه‌­مندیم. از سه گانه پدرخوانده بگیر تا محبوبیت این­ روزهای سریال Peaky Blinders. پسرخوانده را هم بر همین مبنا باید دوست داشته باشیم. پسرخوانده یک بازی در سبک «استراتژی نوبتی» است که راوی مبارزات گروه­‌های خلافکار مافیایی است که در طول یک قرن گذشته مهمترین شهرهای جهان را کنترل می­‌کردند.

هدف بازی و بازیکن باید این باشد که با رقابت با دیگر بازیکنان، قبل از تسلط سایرین بر شهر، خانواده مافیای خود را به قدرت برساند و بهترین پسرخوانده بودن خود را اثبات کند تا به عنوان شایسته‌­ترین فرد برای ایجاد اتحادیه پذیرفته شود.

این بازی ارائه‌­ای است از استودیوی پاییزان که در حوزه کاری خود به قدر کافی شناخته شده هست. این بازی از جهت گیم­‌پلی شباهت زیادی با بازی­‌های سبک خود دارد اما آنچه آن را متمایز می­‌کند، نوآوری در انیمیشن­‌سازی، روایت داستان و خلاقیت سازندگان است.

در ارائه داستان، پسرخوانده، به عنوان یکی از بهترین بازی های اندروید ایرانی ، به لحاظ فرم خوبی مانند شخصیت «ننجون» یا «چنگیزخان» را ارائه میدهد ولی در محتوی، داستان محدود، بعضا تکراری و بی کش و قوس و در کل مختصر است. البته نه به این معنا که کسل کننده شود، ولی می‌توانست بهتر باشد. گیم‌­پلی نسبتا آرام بازی هم کمی از حس روند مبارزه و درگیری می­‌کاهد.

البته ناگفته نماند که پسرخوانده آنقدر در ارائه شخصیت­ها و جلوه‌­های بصری خوب کار کرده و داستان بازی آنقدر برای کاربر ایرانی جذاب است که ما در مقایسه خود ناخودآگاه به مقایسه آن با موارد مشابه خارجی متمایل می‌شویم. بله می‌خواهم بگویم این بازی میتواند با نمونه­‌های خارجی رقابت کند و قطعا در مقایسه با نمونه­‌های رایج داخلی در سبک خودش مورد خاص و متفاوتی است. مکانیزم گیم­‌پلی پسرخوانده در مقایسه با نمونه­‌های داخلی یکی از بهترین و کاملترین‌­ها را چه در زمینه تنوع شخصیت­‌ها و چه در امکانات ارتقا شخصیت‌­ها داراست.

رقابت­‌های پسرخوانده تماما آنلاین است و با افزایش جام­‌های کسب شده میتوانید مکان­های جدیدی را برای مبارزه باز کنید. پسرخوانده در مجموع پنج مکان از جمله ایستگاه قطار، اسکله و فرودگاه دارد که مانند سایر بازی­‌های سبک خودش شما با افزایش جام­‌هایتان میتوانید به آنها وارد شوید. این مکان­‌ها از نظر ظاهری تفاوت­های زیادی با هم دارند و با پس زمینه داینامیک حداقل از نظر دیداری بازیکن را خسته نمی‌کند.

در جمع­بندی نهایی باید گفت، پسرخوانده برای بازار ایران یک محصول با کیفیت و متمایز در سبک خود است که با کمی ارتقا میتواند حتی در سطح جهانی به نام مطرحی تبدیل شود. بازی محبوب پسرخوانده را تاکنون ۳۰۰ هزار کاربر از مایکت دریافت کرده‌اند. شما نیز می‌توانید از لینک زیر برای دریافت این بازی ۷۸ مگابایتی اقدام کنید.

بهترین بازی های اندروید ایرانی 98 ؛ با محبوبترین بازی های اندرویدی ایرانی آشنا شوید!

پرسیتی ؛ بهترین بازی استراتژیک ایرانی

بهترین بازی های اندروید ایرانی 98 ؛ با محبوبترین بازی های اندرویدی ایرانی آشنا شوید!بهترین بازی های اندروید ایرانی ؛ بازی پرسیتی

بازی­های استراتژیک موبایلی از همان ابتدا محبوبیت بالایی در میان کاربران کسب کردند. نمونه بارز آن بازی محبوب Clash of Clans است که احتمالا برای تعریف هویت نسلی از نوجوانان ایرانی باید مرحله کلن­شان را هم درشمار سایر موارد بیاوریم!!

سبک شبیه­‌سازی مزرعه‌­داری نیز از زیرمجموعه بازی­‌های استراتژیکی است که از نمونه‌های محبوب محصولات آن میتوان به Happy Farm و Farmville اشاره کرد که در بین کاربران ایرانی نیز از محبوبیت بالایی برخوردارند. پرسیتی ارائه‌­ای است از استودیوی بازی­‌سازی تاد که بیشتر به بازی «فروت کرفت» شناخته شده است. این بازی نیز در سبک شبیه سازی مزرعه است.

مانند تمام بازی­های این سبک، در پرسیتی هم بازیکن در ابتدا با یک دهکده کوچک متشکل از چند ساختمان روبروست. بازیکن باید با کاشت محصولات و فروش آنها به مردم، سرمایه اولیه خود را افزایش داده و نسبت به گسترش دهکده خود اقدام کند.طراحی شخصیت­‌های بازی از جمله پیشکار شما (که نقش راهنما را دارد) و مشتری­‌هایتان به زیبایی صورت گرفته و حس خوبی را منتقل میکند.

برخلاف سایر باز­های معروف این سبک، در پرسیتی حتما نباید لول بالایی داشته باشید تا بازی برایتان روان سریع باشد. در حقیقت روند پیشرفت طولانی و کسل کننده نیست. از همان ابتدا با مزارع­تان هم امکان تهیه معاش شهرتان و هم امکان درآمد را دارید. با آماده­‌سازی سفارشات مشتریان و کاروان­‌ها و جذب پول بیشتر به سطوح بالاتر و طبعا امکانات بیشتر دسترسی پیدا خواهید کرد.

در قسمت های مختلف نقشه شهر مناطقی وجود دارد که هر کدام در سطوح خاصی باز می شوند. هرچه سطح­تان بالاتر می‌رود راه های بیشتری برای تجارت پیش روی شما قرار میگیرد. همچنین میتوانید شهرتان را گسترش داده و تعداد مزرعه ها، گاوداری ها، مرغداری ها، نانوایی هاو .. را بیشتر کنید تا روند تولیدات خودتان را بهبود بخشید.

خاندان به مثابه کلن

بخشی از جذابیت و موفقیت بازی Clash of Clans قطعا مدیون کلن یا اتحادیه‌­ها بود که امکان رقابت گروهی را در سطح گسترده فراهم آورده بود. در پرسیتی نیز این قابلیت وجود دارد. شما هم با دعوت از دوستان خود می‌توانید به تاسیس خاندان جدی اقدام کنید و هم میتوانید به خاندان­‌های موجود بپیوندید و از مزایای اتحادیه خاندانی استفاده کنید.

ارتباط بازی با گوگل پلی نگرانی از دست رفتن پروقایل شخصی، شهر و اتحادیه را نیز برطرف کرده و در صورت تعویض گوشی­تان یا حتی پاک کردن گوشی میتوانید به پروفایل خودتان دسترسی داشته باشید. پرسیتی در مجموع در سبک خود یک بازی مناسب و خلاقانه است که هم برای اندروید و هم برای IOS قابل استفاده است.

بازی پرسیتی با حجم ۵۹ مگابایت تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار بار دانلود و نصب شده است. شما نیز با کلیک بر روی دکمه زیر به این جمع بزرگ کاربران مایکت بپیوندید.

بهترین بازی های اندروید ایرانی 98 ؛ با محبوبترین بازی های اندرویدی ایرانی آشنا شوید!

جی تی، کلوپ سرعت

بهترین بازی های اندروید ایرانی 98 ؛ با محبوبترین بازی های اندرویدی ایرانی آشنا شوید!بهترین بازی های اندروید ایرانی ؛ بازی جی تی کلوپ سرعت

جی تی کلوپ سرعت یک بازی در سبک Drag racing است که برای کاربران ایرانی از سبک­ای محبوب بازی­های اتومبیلرانی محسوب می­شود. این بازی ارائه­ای از استودیوی «کینگ کد» است و نسبت به رقبای داخلی­اش یک سر و گردن بالاتر است.

سازنده با توجه ویژه به آنچه در بازی­های این سبک اهمیت بیشتری دارد توانسته محصول مناسبی ایجاد کند. در این نوع از بازیهای اتومبیل رانی خبری از گیم پلی معمول بازیهای اتومبیل رانی نیست و بازیکن در محیطی دو بعدی و با استفاده از امکانات موجود فقط باید سعی کند مسابقه را برنده شود.

به دلیل همین محدودیت گیم پلی بازی در بازیهای این سبک، سازندگان معمولا وقت­شان را روی بقیه بخش ­های بازی می­گذارند و مزیت جی تی کلوپ سرعت نیز در همین بخش­ است. بازی از دو بخش متفاوت دارد. داستانی (آفلاین) و آنلاین. در بخش داستانی باید با انجام مسابقاتی در محله­های مختلف در جهت بهترین بودن تلاش کنید. هر مرحله با 4 راننده رقیب برگزار میشود و پس از پیروزی در سه مرحله به مصاف رییس منطقه می­روید.

اگر رییس را در سه مسابقه شکست بدهید به مرحله بعد می­روید و همین روند تا پایان ادامه دارد. لوکیشن مسابقات از تنوع خوبی برخوردار است و در هر به روز رسانی نیز بر این تنوع افزوده میشود. اما سازنده فقط به این بسنده نکرده و بخش­های متنوع­تری را نیز در نظر گرفته است. جدا از رقابت­های محله­ای، میتوانید در مسابقات پلکانی، مسابقه آزاد، مسابقات روزانه، مسابقه ویژه نیز به رقابت بپردازید.

طراحان بازی در مسئله تنوع ماشین­ها شاهکار کرده­اند و چه به لحاظ تنوع مدل و برندها و چه به لحاظ امکانات شخصی­سازی و ارتقا ماشین­ها. در بخش ارتقا به مانند نمونه­های خارجی دست شما باز است و هر تغییری در جلوه بیرونی و درونی اتومبیل در دسترس­تان خواهد بود. بر اساس اظهارات تیم سازنده، تمام این قابلیت­ها در هر به­روزرسانی جدید گسترش می یابند. تا الان هم این ادعای آنها محقق شده و اگر با همین روند ادامه دهند احتمالا با جدی­ترین بازی ایرانی در سبک درگ ریسنیگ روبرو خواهیم بود.

برای نصب بازی جی‌تی‌ کلوپ سرعت باید یک فایل ۱۲۵ مگابایتی را دانلود کنید. اکنون می‌توانید با استفاده از لینک زیر به جمع ۲۰۰ هزار نفری بازیکن‌های این بازی بپیوندید.

بهترین بازی های اندروید ایرانی 98 ؛ با محبوبترین بازی های اندرویدی ایرانی آشنا شوید!

فروت کرفت ؛ بازی کارتی آنلاین

بهترین بازی های اندروید ایرانی 98 ؛ با محبوبترین بازی های اندرویدی ایرانی آشنا شوید!بهترین بازی های اندروید ایرانی ؛‌ بازی فروت کرفت

بازی بعدی، ساخته دیگری است از استودیوی تاد،‌ همان سازنده پرسیتی، که البته این عنوان تا حدی معروف­‌تر شده است. ابتدائا بد نیست در مورد طراحی این بازی صحبت کنیم. «فروت کرفت» در این مورد و نسبت به سایر نمونه­‌های داخلی در سبک خودش خوب کار شده است. منوها با استفاده از رنگ های هماهنگ و طرح های متناسب با محیط بازی، طراحی شده اند. فونت خوانا و آیکون های ساده و گویایی و سادگی بازی نیز جزو نقاط قوت این بخش به شمار می آیند.

به لحاظ دسترسی به بخش‌­های مختلف بازی و تنظیمات مربوطه و همچنین آموزش بازی، راهنمای بازی اطلاعات خوبی در اختیار شما می‌گذارد. در مورد کیفیت گرافیکی طراحی مثلا در مورد شخصیت­‌ها نیز خلاقیت خوبی به کار رفته و میوه­‌های جنگجو در سبک فانتزی خاص خودشان جالب به نظر می‌رسند.

فروت کرفت، به عنوان یکی از بهترین بازی های اندروید ایرانی ، همچنین از زمان انتشار تاکنون با به­‌روزرسانی­‌های مناسب،‌ همواره در زمینه­‌های مذکور پیشرفت­‌های محسوسی را از سر گذرانده است. با توجه به سبک بازی بحث بر سر تغییرات اساسی در عناصر متن و جریان بازی نیست، بیشتر بحث در قابلیت­‌ها و منوها است. افزودن افکت­‌های جدید صوتی و تصویری و همچنین انیمیشن­‌های متنوع به بازی، جذابیت بیشتری به این بازی اضافه کرده است.

در فروت کرفت باید خودتان را برای نبرد با سایر رقبا آماده کنید. اگر با بازی های آنلاین مشابه در این سبک آشنا باشید، بدون تردید حس رقابت و برانگیخته شدن برای پیروزی را نیز تجربه کرده اید. این بازی اندرویدی هم میتوانید این احساس را به طرفداران این سبک بازی ها بدهد و از این لحاظ امتیاز خوبی می‌گیرد.

در مورد روند انجام بازی باید گفت این هم یک نبرد است، یک تقابل و یک رقابت برای بهتر بودن و بهتر شدن. در اوایل، باید یک نفره به نبرد بپردازید ولی به تدریج با کسب پیروزی و افزایش امتیازات و بالا رفتن سطح‌­تان، میتوانید وارد قبایل شده و به صورت گروهی به رقابت بپردازید. البته با آیتم­های پرداخت درون برنامه­ای نیز امکان ارتقا برخی موارد وجود دارد.

برای دانلود بازی فروت کرفت می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید. این بازی ۴۶ مگابایت حجم دارد و تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار مرتبه از مایکت دانلود شده است.

بهترین بازی های اندروید ایرانی 98 ؛ با محبوبترین بازی های اندرویدی ایرانی آشنا شوید!

ارتش جیبی ؛ ارتش خودتان را بسازید!

بهترین بازی های اندروید ایرانی 98 ؛ با محبوبترین بازی های اندرویدی ایرانی آشنا شوید!بهترین بازی های اندروید ایرانی ؛ بازی ارتش جیبی

ارتش جیبی یک بازی در سبک استراتژیک و تک بعدی با پپرداخت درون ­برنامه­ای است که در مدت کوتاهی محبوبیت بالایی بین کاربران داخلی کسب کرده است.

طرفه آنکه بازی چندان چیز جدیدی نیست و حتی کمبی مرا به یاد بازی­های سگا و آتاری انداخت. یک زمین بازی است و شمایید و رقیبتان. سربازهایی که دارید. سرباز را در موقعیتی که لازم بدانید رها میکنید. سربازهای رقیب هم از سمت مقابل به استقبالشان می­آیند. درگیری و تیراندازی و هیچ چیز دیگری در اختیار شما نیست و همه چیز را خود بازی انجام میدهد. پایان این روند با تصرف مقر مقابل است.

با کسب پیروز­ی سکه­ جمع کنید. سکه ها به خزانه منتقل میشود و در فرایند سربازگیری و خرید امکاتات جنگی و همچنین ارتقا امکانات به کار میروند. درضمن امکان پرداخت­های درون برنامه­ای نیز وجود دارد که نسبتا مبالغ منصفانه­ای هم دارد.

رابط کاربری چیز ساده­ایست و شما به سادگی به منوها و تنطیمات دسترسی دارید. فرایند سربازگیری، ارتقا سربازها و امکانات ساده است و مشکلی وجود ندارد.

علاوه بر بخش آفلاین، این بازی یک بخش آنلاین هم دارد که در آن می­توانید با دوستان و آشنایان خود به رقابت بپردازید و اتحادیه گروهی تشکیل دهید.

بهترین بازی های اندروید ایرانی 98 ؛ با محبوبترین بازی های اندرویدی ایرانی آشنا شوید!

این نوشتار با همکاری مایکت تهیه شده است. مایکت یک اپ‌استور ایرانی و یکی از بهترین بسترها برای دانلود و به‌روزرسانی اپلیکیشن‌های اندرویدی است. اعتماد ۱۴ میلیون کاربر و ۲۰ هزار توسعه دهنده نرم‌افزار شاهدی بر این موضوع به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان برای فارسی زبانان ؛ نوآورانه بیاموزید! آموزش فعال سازی رمز دوم پویا همه بانک‌ها ؛ اپلیکیشن دریافت رمز دوم یک بار مصرف بانک‌ها کدامند؟

منبع: techrato

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق