خانه زن همسایه هدف 2 خلافکار تهرانی / زن جوان به پلیس پناه برد


خانه زن همسایه هدف 2 خلافکار تهرانی / زن جوان به پلیس پناه برد

حوادث رکنا: مرد جوان با همدستی یکی از دوستانش خانه زن همسایه را هدف سرقت شان قرار داد

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "بهزاد اختیاری" رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت گفت: 23 آذرماه پرونده ای از دادیاری شعبه 4 دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 15 تهران بزرگ با موضوع سرقت منزل برای رسیدگی تخصصی به این پایگاه ارجاع و در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در گام نخست تحقیقات از شاکی ، خانم جوان در تحقیقات پلیسی، اظهار داشت، 22 آذرماه هنگام مراجعه به محل سکونتم متوجه شدم که دزدی با استفاده از کلید وارد خانه ام شده و پس از سرقت طلاجات و وجه نقد در مجموع به ارزش 50 میلیون تومان از محل گریخته اند.

این مقام پلیسی افزود : در تحقیقات میدانی مشخص شد، ساعت 21:00 بیست و یکم آذرماه یکی از همسایگان شاکی به همراه فردی دیگر وارد محل سکونت این خانم شده است و در ساعت 21:20 از محل متواری شده اند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی ابراز داشت: هر دو متهم بلافاصله دستگیر و به پایگاه ششم منتقل شدند و در بازجوئی های پلیسی یکی از متهمان به نام امیر 38ساله ضمن اعتراف به سرقت، اظهار داشت، با شاکی همسایه هستم و در ساختمان مجاور وی سکونت دارم. در زمان وقوع جرم با هماهنگی دوستم به نام رضا 29ساله با استفاده از کلیدی وارد منزل شاکی شدیم و اموال را در پارکی واقع در اتوبان آزادگان مخفی کرده ایم.

سرهنگ اختیاری گفت : کارآگاهان با راهنمائی متهمان به محل اعلامی مراجعه و تمامی اموال سرقتی را که در داخل نایلونی در زیر خاک پنهان شده بود، کشف و تحویل شاکی شد.

این مقام انتظامی ابراز داشت: متهمان با دستور دادیار شعبه چهارم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 15 تهران روانه زندان شدند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی