ساخت و تجهیز پاسگاه در لرستان با حضور خیران امنیت، سرعت می یابد


ساخت و تجهیز پاسگاه در لرستان با حضور خیران امنیت، سرعت می یابد

خرم آباد - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی لرستان گفت:‌ ساخت و تجهیز پاسگاه در برخی روستاها و اماکن استان در صورت حضور خیران امنیت ساز تسریع می یابد.

محمود ثمینی روز یکشنبه در جلسه اجرای طرح مشارکت در توسعه نظم و امنیت عمومی افزود:‌ مردم می‌توانند در زمینه‌های مختلفی مشارکت داشته باشند و به این منظور لازم است اطلاع رسانی جامعی با همکاری صدا و سیما و سازمان اوقاف و امور خیریه به خیرین امنیت ساز و واقفان انجام شود.

وی تصریح کرد: تاکنون با همکاری و همیاری مردم پیشرفت های بسیار خوبی در نظم عمومی حاصل شده اما اگر مشارکت مردم و واقفان وجود داشته باشد، سرعت کار افزایش می یابد که به همین منظور اداره کل اوقاف و امور خیریه نشستی را با واقفان و خیرین خواهد داشت.‍

ثمینی با اشاره به کمک های نیروی انتظامی به دولت و حاکمیت و ضرورت مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت عمومی اظهار داشت:‌ طرح مشارکت در توسعه نظم و امنیت عمومی در لرستان اجرا می شود.

وی با اشاره به ماموریت و مسئوولیت سنگین نیروی انتظامی گفت: تمام ابعادی که به منظور نظم بخشی در جامعه انجام می‌شود بر عهده این نهاد است و مردم نیز همواره قدردان زحمت کشان مقوله امنیت هستند که نمونه بارز آن استقبال و حضور بسیار بیادماندنی مردم در تشییع پیکرسردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود و نشان داد مردم قدردان خادمان نظم و امنیت عمومی هستند.

وی افزود:‌ طرح مشارکت در توسعه نظم و امنیت عمومی با فرهنگ سازی در جامعه نهادینه خواهد شد و مردم هم در این زمینه بیش از پیش با نیروی انتظامی همکاری می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید