سپاهان ورزشگاه جدیدش را با پیروزی افتتاح کرد


سپاهان ورزشگاه جدیدش را با پیروزی افتتاح کرد

در هفته ششم لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور، تیم فولاد مبارکه سپاهان با غلبه بر راهیاب ملل مریوان سه امتیاز بازی را ازآن خود کرد.

هفته ششم لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور امروز (یکشنبه ۲۹ دی‌ماه) با برگزاری شش دیدار پیگیری شد، در اصفهان تیم سپاهان اصفهان میزبان راهیاب ملل مریوان بود که توانست با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسد.

به گزارش ایسنا، این دیدار که عصر امروز به میزبانی فولاد سپاهان و برای اولین بار در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان برگزار شد با برتری شاگردان محمدی راد در ۳ ست متوالی با نتایج (۲۰-۲۵، ۱۷-۲۵ و ۲۲-۲۵) به پایان رسید.

از ابتدای این دیدار، بازی پایاپایی را از هر دو تیم شاهد بودیم. در بازی امروز فرزاد ملابهرامی پاسور نام‌آشنای طلایی پوشان در مقابل بردارش فرهاد ملابهرامی در تیم راهیاب ملل مریوان قرار گرفت.
تیم راهیاب ملل مریوان که سه بازیکن اصفهانی (فرهاد ملابهرامی، شاهین حاج رسولیها و محمدرضا آصفی) در ترکیب خود داشت، کوشید تا با استفاده از توپ‌های برگشتی، ورق بازی را به سود خود برگرداند و بازی را در دست بگیرد، اما طلایی پوشان سپاهان با سرویس‌های برق‌آسای خود، فرصت استفاده از تاکتیک مناسب را از خط حمله تیم حریف گرفتند. هرچند سپاهان در دفاع روی تور چندان خوب نبود، اما دفاع داخل میدان بازیکنان میزبان برتری ست سوم این دیدار را با خود به همراه داشت.

این دیدار در سالن ۲۵ آبان برگزار شد، سالنی که قرار است میزبان مسابقات جوانان آسیای ۲۰۲۰ باشد. کف پوش سالن دستخوش تغییراتی شده که مناسب مسابقات والیبال باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران