استاندارد بالای سالن شرایط یکسانی را برای هر دو تیم ایجاد کرد


استاندارد بالای سالن شرایط یکسانی را برای هر دو تیم ایجاد کرد

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: سعی کردیم عملکرد خوبی در اولین مسابقه از خود بعد از وقفه لیگ به نمایش بگذاریم.

رحمان محمدی راد پس از برد تیمش مقابل راهیاب ملل مریوان در هفته ششم لیگ برتر والیبال، اظهار کرد: بازیکنانم سعی کردند، پس از وقفه لیگ با بازی خوب خود سطح کیفی تیم مقابل را دچار چالش کنند. سرویس های خوب و دفاع روی تور و داخل میدان تیم ما باعث شد که شاکله تیمی حریف به هم بریزد. جا دارد به همه بازیکنانم تبریک بگویم.

وی افزود: از مسئولان سپاهان نهایت تشکر را دارم. آن‌ها تلاش زیادی کردند که سالنی با این کیفیت را برای این مسابقه آماده کنند و در اختیار تیم قرار دهند. شهر اصفهان شایسته میزبانی مسابقات مهم و بزرگ را دارد. به مردم اصفهان بابت این پتانسل‌های خوب تبریک می‌گویم و از همین‌جا آن‌ها را دعوت می‌کنم با حضور بیشترشان انرژی مضاعفی به تیم محبوبشان، سپاهان بدهند. باشگاه سپاهان با برنامه وارد لیگ شده است.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم والیبال سپاهان، پس از اولین مسابقه تیمش بعد از پنجاه روز تعطیلی خاطر نشان کرد: شرایط امسال و انتخابی المپیک شرایط خاصی بود و همه باشگاه‌ها و مربیان سعی در همکاری با فدراسیون داشتند تا با وجود تحمل سختی‌هایی که برای تیم‌ها به وجود آمد این اتفاق خوب بیفتد. صعود تیم ملی ایران به المپیک جای تبریک دارد؛ شادی که به مردم ایران هدیه شد، باعث افتخار هر ایرانی است.

محمدی راد در خصوص حضور ملی پوشان اصفهانی گفت: اصفهان سابقه زیادی در والیبال کشور دارد، تداوم وجود تیم‌های لیگ برتری قطعا روند رو به رشدی برای نوجوانان و جوانان اصفهان رقم خواهد زد. باید به آن‌ها انگیزه داد تا هر مربی در سال‌های آتی بتواند از بازیکنان بومی بیشتری در تیم سپاهان استفاده کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس