دستگیری اعضای 4 باند سارق مسلح در اندیمشک


اعضای چهار باند از سارقان مسلح جاده‌ای و عوامل ایجاد ناامنی متشکل از 12 نفر را شناسایی و در عملیات‌های مختلف در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

دستگیری اعضای 4 باند سارق مسلح در اندیمشک

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری اعضای چهار باند سرقت مسلحانه جاده‌ای و کشف اموال مسروقه بالغ بر ۲ میلیارد ریال در طرح عملیاتی پلیس آگاهی اندیمشک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس, سردار "حیدر عباس زاده" در این باره گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه جاده‌ای وتیراندازی به سمت برخی خودروهای حامل بار در اندیمشک، چند گروه ویژه برای شناسایی و دستگیری سارقان تشکیل شد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و همکاری مجموعه انتظامی شهرستان در یک هفته اخیر اعضای چهار باند از سارقان مسلح جاده‌ای و عوامل ایجاد ناامنی متشکل از ۱۲ نفر را شناسایی و در عملیات‌های مختلف در مخفیگاهشان دستگیر کردند که از متهمان ۵دستگاه خودروی سرقتی، یک قبضه سلاح کلانشینکف یک قبضه سلاح شکاری و اقلام مسروقه جاده‌ای به ارزش بالغ بر ۲ میلیارد ریال از آنها کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه افراد مزبور در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی ۱۰ فقره سرقت مسلحانه اعتراف کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!