خط پروازی بین سلیمانیه و جزیره کیش برقرار شد


خط پروازی بین سلیمانیه و جزیره کیش برقرار شد

کیش - ایرنا- خط پروازی دو طرفه بین سلیمانیه عراق و جزیره کیش با فرود اولین هواپیمای حامل گردشگران اقلیم کردستان در فرودگاه بین المللی این جزیره برقرار شد.

به گزارش ایرنا، نخستین پرواز سلیمانیه - کیش امروز یکشنبه توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام شد و در این پرواز ۱۰۳ گردشگر از اقلیم کردستان عراق با استقبال دست اندرکاران امور گردشگری و مسئولان فرودگاه کیش وارد این جزیره شدند.

این مسیر پروازی که با هدف تسهیل شرایط سفر و حمایت از صنعت گردشگری راه اندازی شده در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می شود و ساعت ورود پرواز از سلیمانیه ۱۰:۵۰ و پرواز خروج از کیش به مقصد سلیمانیه ۱۱:۵۰خواهد بود.

عزت الله محمدی مدیر کل فرودگاه های کیش در جمع خبرنگاران با بیان این که برقراری این پرواز پس از یکسال پیگیری انجام شد، افزود: با اضافه شدن این مسیر، تعداد مسیرهای پروازی فرودگاه بین المللی کیش به ۲۱ مقصد داخلی و خارجی می رسد.

وی افزود: برقراری این پرواز علاوه بر تقویت بخش گردشگری از نظر اقتصادی، تجاری، مبادله کالا و سرمایه گذاری برای منطقه آزاد کیش قابل اهمیت است و جوامع صنفی می توانند با ارائه خدمات مناسب به گردشگران در تداوم این پرواز و برقراری پروازهای مشابه خارج از کشور نقشی سازنده و موثر داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر