مددجویان سیاهکلی بیش از 30 میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی دریافت کردند


مددجویان سیاهکلی بیش از 30 میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی دریافت کردند

لاهیجان - ایرنا - رئیس کمیته امداد شهرستان سیاهکل از پرداخت 30 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات خود اشتغالی به مددجویان کمیته امداد این شهرستان طی 9 ماهه امسال خبر داد.

علیرضا سبک سیر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تسهیلات به ۱۰۹ نفر از مددجویان کمیته امداد در حوزه های تولیدی، توسعه، راه اندازی دامداری، پرورش زنبورعسل، باغداری و کشاورزی پرداخت شده است که میزان آن با توجه به درخواستها، به ازای هر متقاضی بین ۱۰۰ تا تا ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

وی در مورد ساخت مسکن برای محرومین نیز گفت : با توافق کمیته امداد و سپاه پاسداران از ۳۰ واحد مسکن سهمیه شهرستان سیاهکل تاکنون ۱۵ واحد احداث و تحویل شده است.

وی تصریح کرد : کمیته امداد شهرستان سیاهکل به صورت مستقل نیز ۲۰ واحد دیگر برای مددجویان خود در دست ساخت دارد که تاکنون ۱۰ واحد آن تکمیل و تحویل شده و علاوه بر آن به ۲۷۰ نفر از افراد ضعیف حدود هشت میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال وام کارگشایی از ۱۰ تا ۵۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

رییس کمیته امداد سیاهکل یادآورشد: از جمعیت ۴۷ هزار نفری شهرستان سیاهکل حدود ۲هزار و ۳۹۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.

شهرستان سیاهکل در ۵۰ کیلومتری جنوب شرقی مرکز استان گیلان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود