شکستگی کتف بازیکن و ناراحتی تماشاگران داماش از نتیجه مساوی دربی گیلان


شکستگی کتف بازیکن و ناراحتی تماشاگران داماش از نتیجه مساوی دربی گیلان

رشت - ایرنا - بازی تیمهای فوتبال داماش و ملوان امروز با حاشیه هایی از جمله که شکستگی کتف یکی از بازیکنان و ناراحتی بازیکنان و تماشاگران داماش از کسب نتیجه مساوی در این دربی همراه بود.

تیم های فوتبال داماش گیلان و ملوان بندرانزلی عصر یکشنبه در هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور و در یکی از دربی های گیلان در لیگ دسته یک به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

با توجه به بارندگی های چند روز اخیر در رشت و همچنین سردی هوا، انتظار می رفت که طرفداران از این بازی استقبال چندانی نکنند اما در نهایت حدود هفت هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور یافتند تا از نزدیک تیم های مورد علاقه خود را تشویق کنند که البته از این تعداد، حدود ۷۰۰ تماشاگر نیز از حامیان ملوان بودند.

اغلب این طرفداران با چتر به ورزشگاه آمده بودند و تا پایان بازی نیز تیم های مورد علاقه خود را مورد تشویق قرار دادند که البته بعضی از لحظات نیز این طرفداران بر علیه هم و تیم مقابل نیز شعارهایی می دادند که البته اینگونه واکنش در فوتبال و دربی تا حدی عادی است.

قبل از آغاز بازی، کادر فنی داماش به سمت کادر فنی ملوان رفت و با اهدای دسته گل به آنان خوشامد گفتند و میثم شاه مکوندی یکی از بازیکنان ملوان نیز به سمت نیمکت داماش رفت و با ربیعی فر سرمربی و سایر کادر فنی داماش روبوسی کرد.

در همان ثانیه های اول این دیدار و روی اشتباه مبین عشایر دروازبان تیم ملوان، بازیکنان داماش می توانستند به یک گل زودهنگام دست یابند اما در نهایت این فرصت از دست رفت در ادامه این بازی نیز بازیکنان داماش چند فرصت مناسب گلزنی به دست آوردند اما دروازبان ملوان با واکنش های خوب خود مانع از گلزنی داماشی ها شد.

در دقیقه چهارم این دیدار، سینا شاه عباسی یکی از بازیکنان داماش دچار آسیب دیدگی شدید شد و پس از دقایقی برای مداوا از زمین بازی بیرون رفت که در این دقایق تیم داماش ۱۰ نفره به بازی ادامه می داد اما پس از گذشت حدود چهار دقیقه، این بازیکن تعویض شد و به وسیله یک آمبولانس برای مداوا به بیمارستان منتقل شد که این بازیکن از ناحیه ترقوه دچار شکستگی ضعیفی گردید.

در دقیقه ۳۰ این بازی نیز تیم داماش می توانست به گل برتری خود دست یابد و در دو حمله متوالی موقعیت مناسب گلزنی ایجاد کرد اما در مرحله اول ضربه بازیکن داماش به تیرک افقی دروازه اصابت کرد و در مرحله دوم نیز یکی از بازیکنان ملوان با سر توپ را به کرنر فرستاد.

این حملات باعث شد تا تماشاگران هر دو تیم به خصوص داماشی ها در زیر بارش شدید باران به وجد آمده و تیم های خود را تشویق کنند.

در نیمه دوم این دیدار نیز تماشاگران بیشتر شاهد آسیب دیدگی بازیکنان دو تیم به خصوص بازیکنان ملوان بودند که این امر وقفه های زیادی را در بازی ایجاد کرد که در نهایت کوپال ناظمی داور این دیدار برای این نیمه، هفت دقیقه وقت اضافی اعلام کرد.

با به صدا درآمدن سوت پایان بازی، بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال داماش گیلان از کسب نتیجه مساوی خانگی در دربی گیلان تا حدی ناراحت و مغموم بودند چون آنان بارها فرصت گلزنی داشتند اما در نهایت از این فرصت ها بهره نبردند.

تماشاگران و طرفداران تیم فوتبال داماش نیز که در زیر بارش باران خود را به ورزشگاه رسانده بودند در پایان این دربی تا حدی از کسب نتیجه مساوی در این بازی خانگی ناراحت بودند چون انتظار کسب پیروزی را داشتند.

پیش از این دیدار و تا پایان هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، داماش گیلان با کسب ۲۸ امتیاز در مکان نهم و ملوان بندرانزلی با کسب ۱۷ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج