کمک 100 میلیون ریالی مردم خراسان شمالی به سیل‌زدگان سیستان


کمک 100 میلیون ریالی مردم خراسان شمالی به سیل‌زدگان سیستان

بجنورد- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: مردم این استان تاکنون 100 میلیون ریال به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان کمک نقدی کرده‌اند.  

محسن نجات روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاوه بر کمک های نقدی، کمک های غیرنقدی هم صورت گرفته که در قالب سه محموله به آن استان حادثه دیده ارسال شده است.

وی افزود: پایگاه های این جمعیت، در ۲۱ نقطه استان برای جمع آوری کمک های مردمی برپا شده که نیکوکاران می توانند در تامین مایحتاج حادثه دیدگان جنوب شرق کشور مشارکت کنند.

وی شهروندان را از اهدای لباس ها و اقلام مستعمل به سیل زدگان برحذر داشت و گفت: از مردم درخواست می شود، برای حفظ کرامت هموطنان آسیب دیده، از اهدای کالا و به ویژه البسه استفاده شده، خودداری کنند.

نجات افزود: جمعیت هلال احمر از ارسال لباس های کهنه و مستعمل به مناطق سیل زده، خودداری کرده و به هیچ عنوان این اجناس را در میان حادثه دیدگان توزیع نمی کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی اظهار داشت: مردم مواد غذایی اهدا کنند که دست کم تا ۶ ماه تاریخ مصرف داشته باشد.

وی گفت: ۷۰ نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر خراسان شمالی نیز شامل نیروهای نجاتگر و امدادگر در قالب یک تیم، به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان اعزام شده اند که در چهار روستای سیل زده شهرستان چابهار استقرار یافته اند.

پیش از این، جمعیت هلال احمر خراسان شمالی سه محموله شامل بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ بسته غذایی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان ارسال کرده بود.

مردم نوعدوست می توانند با شماره گیری کد دستوری #۵۴*۱۱۲* و یا واریز وجوه نقدی به حساب ٩٩٩٩٩ جمعیت هلال احمر نزد تمامی بانک‌های کشور به این حادثه دیدگان کمک کنند.

نیاز اساسی مردم مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان، زیرانداز، پتو، موکت، مواد غذایی با تاریخ انقضای ۶ ماهه و نیز ست بهداشتی اعلام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا