تفاهم‌نامه احداث بیمارستان 500 تختخوابی اردبیل امضا شد


تفاهم‌نامه احداث بیمارستان 500 تختخوابی اردبیل امضا شد

اردبیل- ایرنا - تفاهم‌نامه آغاز احداث بیمارستان 500 تختخوابی اردبیل روز یکشنبه بین استانداری اردبیل و وزارت راه و شهرسازی امضا شد.

اکبر بهنامجو استاندار اردبیل در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت: بر اساس قول رییس جمهوری در جریان سفر اخیر هیات دولت به استان مبنی بر شروع عملیات احداث بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی در اردبیل ، این تفاهم‌نامه با سازمان مجری ساختمان ‌ها و تجهیزات دولتی وزارت راه وش هرسازی منعقد شد.

وی بیان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شد مبلغ۱۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رییس جمهوری اختصاص یابد که ۵۰ میلیارد تومان آن برای سالجاری و ۱۰۰ میلیارد تومان نیز برای سال آینده خواهد بود ضمن اینکه معادل همین مبلغ از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی در ظرف دو سال تامین خواهد شد.

وی اضافه کرد:عملیات اجرایی این پروژه تا پایان سال‌جاری آغاز می شود.

استاندار اردبیل اظهار کرد: بیمارستان نجف‌زاده رجب اردبیل که قبلا ۲۵۰ تختخوابی بوده در بودجه سال‌جاری به بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی افزایش یافته و متولی و سازمان مجری آن ازوزارت بهداشت و در مان و آموزش پزشکی به وزارت راه و شهرسازی تغییر یافت.

بهنامجو گفت: سازمان مجری نقشه‌های فاز اول این بیمارستان را آماده کرده و نقشه فاز دوم آن نیز تا امسال به پایان خواهد رسید.

وی افزود: بر اساس توافق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، استانداری اردبیل و سازمان مجری تا پایان سال عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده و تا تابستان کل اسکلت فلزی زیربنای آن به مساحت ۵۵ هزار متر ساخته و نصب خواهد شد.

وی اجرای این بیمارستان را رکوردی در بحث احداث ساختمان های بزرگ دولتی عنوان کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیت کنید و فال حافظ 9 فروردین را بخوانید + فیلم