دستاوردهای نظام و دولت بیش از پیش اطلاع رسانی شود


دستاوردهای نظام و دولت بیش از پیش اطلاع رسانی شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه برنامه های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می بایست باشکوه و ماندگار برگزار شود گفت: برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر راه و خواست شهداست و ما وظیفه داریم با درک شرایط حساس امروز کشور جدی تر از همیشه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب را گرامی بداریم.

بهنام شهدی امروز ۲۹ دی ماه در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه های افتتاحی دهه فجر با بیان اینکه تلاشهای بسیاری برای خدمت به مردم انجام گرفته و دهه فجر فرصتی مغتنم برای معرفی این تلاشهاست افزود: امسال نیز با تلاش دستگاه های اجرایی و تامین امنیت بی نظیری که نیروهای مسلح فراهم آورده اند شاهد افتتاح و کلنگ زنی پروژه های مختلف عمرانی، تولیدی، خدماتی و صنعتی در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

وی افزود: از دستگاه های اجرایی درخواست داریم تا نسبت به احصا و اعلام پروژه های افتتاحی در ایام دهه فجر در سریعترین زمان ممکن اقدام نمایند.

به گزارش ایسنا، شهدی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی دستاوردهای دولت و نظام در این ایام باشکوه باید بیش از پیش از طریق تمام ظرفیت های رسانه ای مورد توجه قرار بگیرد.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید