بنجامین مندی:/ از نتایج خوب لیورپول عصبانی نمی شویم


بنجامین مندی:/ از نتایج خوب لیورپول عصبانی نمی شویم

بنجامین مندی، ستاره فرانسوی منچسترسیتی، معتقد است که دیدار برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان ارتباطی به عملکرد این تیم در لیگ برتر ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته منچسترسیتی در خانه با تساوی 2-2 مقابل کریستال پالاس متوقف شد؛ نتیجه ای که باعث شد فاصله آن ها با لیورپول به عدد 13 برسد. این در حالی است که لیورپول دو بازی کم تر از سیتی دارد. به نظر می رسد که شاگردان پپ گواردیولا بیشتر تمرکز خود را در فصل جدید روی لیگ قهرمانان اروپا گذاشته اند؛ جایی که باید در مرحله یک هشتم به مصاف رئال مادرید قدرتمند بروند.

مدافع چپ فرانسوی سیتی اما معتقد است که بازی این تیم در لیگ برتر با لیگ قهرمانان اروپا متفاوت است. مندی در این باره می گوید: " این یک نوع بازی دیگر خواهد بود. یک رقابت بزرگ. همه بازی ها بزرگ هستند اما همه می دانند که آن دیدار توسط همه دیده می شود بنابراین هیجان زیادی بر همه حاکم خواهد بود. "

بنجامین مندی:/ از نتایج خوب لیورپول عصبانی نمی شویم

مندی در باره فاصله ایجاد شده بین سیتی و لیورپول نیز گفت: " ما به خوبی با این موضوع برخورد می کنیم. وقتی تیم دیگری خوب عمل می کند شما نمی توانید عصبانی یا ناراحت شوید. ما می دانیم وقتی فصل شروع می شود باید در همه بازی های خود به پیروزی برسیم. لیورپول تیم خوبی است. تیمی قدرتمند که پیروز می شود. با این وجود ما سعی می کنیم روی خودمان تمرکز کنیم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی