مددجویان سیاهکلی بیش از 30 میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی دریافت کردند


مددجویان سیاهکلی بیش از 30 میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی دریافت کردند

لاهیجان - ایرنا - رئیس کمیته امداد شهرستان سیاهکل از پرداخت 30 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات خود اشتغالی به مددجویان کمیته امداد این شهرستان طی 9 ماهه امسال خبر داد.

علیرضا سبک سیر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تسهیلات به 109 نفر از مددجویان کمیته امداد در حوزه های تولیدی ، توسعه ، راه اندازی دامداری ، پرورش زنبورعسل ، باغداری و کشاورزی پرداخت شده است که میزان آن با توجه به درخواستها ، به ازای هر متقاضی بین 100 تا تا 500 میلیون ریال بوده است.

وی در مورد ساخت مسکن برای محرومین نیز گفت : با توافق کمیته امداد و سپاه پاسداران از 30 واحد مسکن سهمیه شهرستان سیاهکل تاکنون 15 واحد احداث و تحویل شده است.

وی تصریح کرد : کمیته امداد شهرستان سیاهکل به صورت مستقل نیز 20 واحد دیگر برای مددجویان خود در دست ساخت دارد که تاکنون 10 واحد آن تکمیل و تحویل شده و علاوه بر آن به 270 نفر از افراد ضعیف حدود هشت میلیارد و 400میلیون ریال وام کارگشایی از 10 تا 50 میلیون ریال پرداخت شده است.

رییس کمیته امداد سیاهکل یادآورشد: از جمعیت 47 هزار نفری شهرستان سیاهکل حدود 2هزار و 390 نفر تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.

شهرستان سیاهکل در 50 کیلومتری جنوب شرقی مرکز استان گیلان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز