باند شرکت هرمی در تویسرکان منهدم شد


باند شرکت هرمی در تویسرکان منهدم شد

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: یک باند که اقدام به تشکیل شرکت‌های هرمی در این شهرستان کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ محمد معصومی روز یکشنبه در تشریح این خبر بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت غیر قانونی گروهی با عنوان شرکت «تلفیق و هنر» و عضو شدن تعدادی از جوانان و افراد بیکار در این گروه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تویسرکان قرار گرفت.

وی افزود: پس از پایش اطلاعاتی و بررسی موضوع مشخص شد، سه جوان که از اعضا و سرشاخه های این شرکت هرمی بودند ، اقدام به جذب جوانان کرده و در یکی از آموزشگاه های آزاد شهرستان، کلاس هایی در این زمینه برگزار می‌کنند.

سرهنگ معصومی با بیان اینکه ماموران این سه متهم را که در حال آموزش ۳۰ نفر بودند دستگیر کردند گفت: این گونه شرکت ها موجب اخلال در نظام بانکی می شود.

سرقت از خانه با تخریب در

رییس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان همدان در فصل پاییز ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ رضا زارعی افزود: در بررسی ها مشخص شد، سارقان با تخریب درب منازل اقدام به سرقت اموالی از قبیل طلا و وجوه نقد می کردند که در ادامه تحقیقات احتمال غیر بومی بودن آن ها قوت گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای پلیسی و بررسی دوربین های مدار بسته محل های سرقت، چهره سارق و هویت آنها که دارای سوابق متعددی در امر سرقت منزل بود، شناسایی شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی با اخذ نیابت قضایی متهم را در یکی از استان های همجوار در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی همدان منتقل کردند.

وی بیان داشت: متهم در بازجویی های فنی و تخصصی، به ۱۲ فقره سرقت منزل اعتراف کرد و اظهار داشت، طی چند مرحله با همدستی ۲ نفر از دوستانش به شهر همدان برای سرقت منزل مراجعه کردند که تمامی محل های سرقت مورد تایید قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی استان گفت: با راهنمایی متهم، همدستان وی نیز دستگیر و هر سه متهم با قرار صادره روانه زندان شدند.

کشف سه دستگاه خودروی مسروقه در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر گفت: در راستای شناسایی و کشف خودروهای مسروقه، ۲ مرحله طرح عملیاتی توسط یگان های انتظامی شهرستان ملایر اجرا شد.

سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: در این راستا، ماموران کلانتری ۱۲ یک دستگاه خودروی سرقتی پراید در یک نقطه از حاشیه شهر، ماموران کلانتری ۱۳ یک دستگاه خودروی سرقتی پراید هاچ بک را در یکی از خیابان های شهرستان و ماموران پاسگاه زند نیز در یکی از مسیرهای فرعی و روستایی یک دستگاه خودروی سواری پراید را که از اهواز به سرقت رفته بود کشف کردند.

سرهنگ سلگی بیان کرد: در ادامه طرح نیز ماموران کلانتری ۱۳ با شناسایی یک سارق محتویات داخل خودرو، او را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: اقدامات قانونی برای تحویل خودروهای مسروقه به مالباختگان و همچنین تحویل سارق داخل خودرو به مرجع قضایی در دست اقدام قرار گرفت .

کشف ۱۰ کیلوگرم هروئین در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با تلاش های اطلاعاتی کارکنان مبارزه با مواد مخدر استان بر روی یک باند بزرگ قاچاق هروئین، مشخص شد این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان تهران به استان همدان کرده است.

سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: شب گذشته با اشراف ایجاد شده بر روی شیوه و شگرد اعضای باند و با هدایت اطلاعاتی و عملیاتی در یک عملیات هوشمندانه، خودرو متهمان در ورودی شهر همدان شناسایی و در بازرسی از آن، ۱۰ کیلوگرم هروئین با لفافه کشف و ۲ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

دستگیری سارق کندوهای عسل در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر گفت: به دنبال وقوع سرقت چند کندوی عسل در شهر جوکار، ماموران این پاسگاه با تلاش اطلاعاتی دقیق سارق را شناسایی و با هماهنگی قضایی، متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: در ادامه با تحقیقات و بررسی های به عمل آمده، ۵۰ کندوی عسل مسروقه نیز کشف و به مالباخته تحویل همچنین متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی