پیش بینی جالب یورگن کلوپ درباره منچستریونایتد


یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در آستانه دیدار امروز تیمش مقابل منچستریونایتد می‌گوید شیاطین سرخ در این فصل شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان را دارند. نوشته پیش بینی جالب یورگن کلوپ درباره منچستریونایتد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

پیش بینی جالب یورگن کلوپ درباره منچستریونایتد

کلوپ: یونایتد امسال به چمپیونزلیگ می‌رود
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ | ۱۷:۴۹
پیش بینی جالب یورگن کلوپ درباره منچستریونایتد

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در آستانه دیدار امروز تیمش مقابل منچستریونایتد می‌گوید شیاطین سرخ در این فصل شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان را دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

درحالیکه لیورپول صدرنشین لیگ برتر انگلیس امروز در یک بازی حساس در خانه خود میزبان منچستریونایتد است، یورگن کلوپ سرمربی این تیم اعلام کرد اعتقاد دارد منچستریونایتد که در حال حاضر در رتبه پنجم لیگ برتر قرار دارد امسال می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان را بدست آورده و سال آینده در چمپیونزلیگ حضور خواهد داشت.

با توجه به باخت دیروز چلسی مقابل نیوکاسل حالا یونایتد از این فرصت برخوردار است که با پیروزی مقابل لیورپول خود را به فاصله دو امتیازی تیم چهارم برساند و شانسش را برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ افزایش دهد. اما با توجه به اینکه شاگردان کلوپ در این فصل از ۲۱ بازی خود در ۲۰ بازی به پیروزی رسیده‌اند احتمال پیروزی شاگردان سولسشر چندان زیاد به نظر نمی‌رسد.

کلوپ در آستانه بازی به خبرنگاران گفت:

” یونایتد تیم خیلی خوبی دارد، یک تیم باتجربه و با استعداد. آنها در زمین استعداد و قابلیتهای زیادی دارند. من معتقدم که آنها امسال به لیگ قهرمانان صعود خواهند کرد”.

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:

” بله، در این شکی نیست که آنها می‌توانند ما را شکست دهند. ولی آنها فقط به اندازه‌ای می‌توانند خوب بازی کنند که ما به آنها اجازه بدهیم. ما اگر در بهترین روزمان باشیم شکست دادن‌مان برای هر تیمی دشوار خواهد بود. بازی در استادیوم ما است و ما باید کاری کنیم که همه حواس‌شان به این واقعیت باشد”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا