218 کیلو گوشت فاسد از رستوران‌های تاکستان کشف شد


218 کیلو گوشت فاسد از رستوران‌های تاکستان کشف شد

قزوین - ایرنا - 218 کیلوگرم گوشت قرمز و سفید با هوشیاری کارشناسان دامپزشکی از رستوران‌های شهرستان تاکستان کشف و معدوم شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان روز یکشنبه در خصوص این کشفیات گفت: روز گذشته در بازدید از مراکز خدمات رفاهی و رستوران های بین شهری حومه تاکستان ۲۱۸ کیلو گرم گوشت قرمز و سفید غیر قابل مصرف که در شرایط نامناسب نگهداری می شد، کشف و معدوم شد.

دکتر محمد رضا آذربایجانی تصریح کرد: فرآورده های خام دامی مورد استفاده در رستوران ها و آشپزخانه های مراکز آموزشی، درمانی، نظامی، کارخانجات و... توسط کارشناسان دامپزشکی مورد بررسی قرار گرفته و در صورت مشاهده موارد تخلف ، مراتب از طریق مراجع قضایی پیگیری می شود.

این مقام موول تشریح کرد: گوشت قرمز و سفید مورد استفاده در رستوران ها باید دارای برچسب مشخصات تاریخ تولید، تاریخ انقضاء و روش نگهداری مناسب باشد تا موجب بروز مخاطره در بین مصرف کنندگان نشود که در همین راستا بازرسان دامپزشکی محموله های فله و بدون هویت را توقیف کرده و پس از انجام آزمایشات لازم در صورتی که شرایط مصرف را نداشته باشند با حکم قضایی معدوم سازی کرده و متخلفانی که سلامت جامعه را هدف قرار می دهند به مراجع قضایی معرفی می کنند.

هفته گذشته نیز بیش از ۱۰۰ کیلو گرم گوشت قرمز فاقد هویت از آشپزخانه یک کارخانه در حومه شهرستان تاکستان کشف و معدوم شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش