41 معتاد متجاهر در ایرانشهر جمع‌آوری شدند


41 معتاد متجاهر در ایرانشهر جمع‌آوری شدند

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان از جمع‌آوری 41 معتاد متجاهر در اجرای طرح«ارتقای امنیت اجتماعی» خبر داد.

سرهنگ محمود سعادتی روز یکشنبه در این‌باره اظهار داشت: طرح جمع‌آوری معتادان خطرناک از ابتدای دی تا کنون با هدف کاهش جرائم خرد و ایجاد محیطی امن و آرام برای شهروندان در سطح شهرستان ایرانشهر به اجرا در آمده است.
وی افزود: پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی ایرانشهر،۴۱نفر از معتادان متجاهر و کارتن خواب را جمع‌آوری تا پس از طی دوران ترک در مراکز باز پروری و کمپ ترک اعتیاد به کانون گرم خانواده‌هایشان بازگردند.
فرمانده انتظامی ایرانشهر با بیان اینکه عواقب منفی حوزه موادمخدر گسترده است و نیاز به عزم جدی برای مقابله دارد تصریح کرد: با آموزش مهارت‌های زندگی و حمایت و آگاه سازی این افراد از بروز نابسامانی‌ها در جامعه جلوگیری می‌توان جلوگیری کرد.
وی با اشاره به مطالبات و استقبال شهروندان در اجرای این طرح افزود:پلیس این آمادگی را دارد با اقتدار معتادان را در کمترین زمان ممکن در سطح شهر جمع‌آوری کند و این امر می‌طلبد سایر سازمان‌های مسوول پای کار باشند و به وظایف خود عمل کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید