عربستان سعودی در حال آماده سازی پیست برای فرمول یک 2023


فرمول یک ایران – عربستان سعودی تایید کرده که قصد دارد تأسیساتی در سطح جهانی داشته باشد و از فصل 2023 آماده میزبانی مسابقات فرمول یک خواهد بود. طی ماه گذشته اعلام شده بود که عربستان سعودی مبلغ 60 میلیون دلار حق میزبانی مسابقه فرمول یک را به لیبرتی مدیا پیشنهاد داده است، مبلغی که مطمئنا منجر می شود لیبرتی مدیا نسبت به پاسخ احتمالی به مقامات سعودی...

فرمول یک ایران – عربستان سعودی تایید کرده که قصد دارد تأسیساتی در سطح جهانی داشته باشد و از فصل 2023 آماده میزبانی مسابقات فرمول یک خواهد بود.

طی ماه گذشته اعلام شده بود که عربستان سعودی مبلغ 60 میلیون دلار حق میزبانی مسابقه فرمول یک را به لیبرتی مدیا پیشنهاد داده است، مبلغی که مطمئنا منجر می شود لیبرتی مدیا نسبت به پاسخ احتمالی به مقامات سعودی هوشمندانه عمل کند. به نظر می رسد که برنامه ها در عربستان بسیار جدی دنبال می شود و این کشور از طرح پیستی پرده برداشت که بخشی از مدرن ترین مجموعه سرگرمی و ورزشی به نام قدیه بوده که در پایتخت این کشور، ریاض واقع شده است. مایک رینینگر، مدیر اجرایی این پروژه گفت:

ما در حال ایجاد تأسیساتی هستیم به این امید که توافق انجام شده و یک مسابقه در عربستان سعودی برگزار شود.

ما در حال ساخت تأسیساتی هستیم که بتوانیم یک رویداد واقعاً در سطح جهانی را به عنوان افتتاحیه قدیه در 2023 ارائه دهیم. ما در واقع در حال ساخت مجموعه ای از امکانات پیستی و آفرودی در یک مکان مشترک هستیم که واقعاً در هیچ کجای دنیا مانند این انجام نشده است.

هدف اصلی ما تبدیل شدن به یک پیست درجه یک خواهد بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیت کنید و فال حافظ 9 فروردین را بخوانید + فیلم