شهرداری با اعضای شورایاری شخصی و سلیقه‌ای رفتار می‌کند


شهرداری با اعضای شورایاری شخصی و سلیقه‌ای رفتار می‌کند

عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری در مواجهه با اعضای شورایاری به ویژه در ستاد مدیریت محله سلیقه‌ای و شخصی عمل می‌کند و این موضوع باید اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در یکصد و نود یکمین جلسه شورای شهر در تذکری به شهرداری تهران اظهار داشت:‌ عدم تدبیر در مدیریت زمینه‌سازی ایجاد نارضایتی، ترسیم مسیر حرکت غلط و از بین برنده دستاوردها و اقدامات اثربخش است. که برای حل این مشکل باید به هماهنگی سازمانی پناه برد.

وی افزود: متأسفانه علیرغم اینکه شورای پنجم برای برگزاری انتخابات شورایاری‌ها برای در دسترس قرار دادن اطلاعات عملکردی شهرداری از طریق سامانه شفافیت با مشکلات و کارشکنی‌ها مواجه بود ولی سرانجام توانست این موضوع را نهایی کند. ولی متأسفانه این روزها شاهد مکاتبات بهت‌آور و سلیقه‌محور در خلاف این مسیر در شهرداری تهران هستیم.

این عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه این نامه‌نگاری‌ها مبنای قانونی ندارد گفت: همچنین این مسأله مغایر با رویه شورای پنجم بوده و تنها مبنای آن سلیقه شخصی است.

وی گفت: چند نفر از اعضای شورای شهر این موارد را تلفنی یا در قالب پیامک بازگو کردند که برایم باورکردنی نبود اما با دیدن تصویر نامه واقعاً‌ تأسف خوردم چرا که این نامه‌ها نه تنها با رویه شورا بیگانه است بلکه نگارنده آن یک بار هم بند وظایف شورایاران را در مصوبه مربوطه مطالعه نکرده بود.

فراهانی تصریح کرد: بر اساس وظیفه و دفاع از حق مشارکت شورایاران درباره لزوم اصلاح رویه‌های شخصی و سلیقه‌ای در مواجه با اعضای شورایاری به ویژه در ستاد مدیریت محله به شهرداری تهران تذکر می‌دهم و امیدوارم با اقدامات به موقع حناچی زمینه‌های استفاده بهینه از مشارکت شورایاران فراهم شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...