گیشه آمریکا در سلطه «پسران بد»


گیشه آمریکا در سلطه «پسران بد»

ایران اکونومیست-فیلم سینمایی «پسران بد» این هفته در گیشه روزانه بسیار موفق ظاهر شده و با شکست فیلم پرخرج «دلیتل» می‌تواند صدر نشین این هفته باشد.

گیشه آمریکا در سلطه «پسران بد»

فیلم سینمایی «پسران بد برای زندگی» فراتر از انتظار‌ها در گیشه شمالی ظاهر شده و این در حالی است که فیلم سینمایی «دلیتل» که بودجه ساخت زیادی را داشته، شکست خورده است.

«پسران بد برای زندگی» با نقش آفرینی ویل اسمیت و مارتین لارنس ۱۷ سال پس از قسمت نخست آن اکران شده و تا آخرین روزی که آمار فروش‌ها اعلام شده است، این فیلم به ۲۳.۵ میلیون دلار رسیده و پیش بینی می‌شود تا پایان این هفته میلادی به ۶۶ الی ۶۸ میلیون دلار برسد.

جدیدترین قسمت از سه گانه پسران بد از سوی مخاطبان مورد استقبال قرار گرفته و سینما اسکور A را دریافت کرده است.

گفتنی است چندین ساعت پس از اکران این فیلم ساختن دنباله چهارم آن نیز تایید شده است.

طبق آماری که اعلام شده ۴۳ درصد مخاطبان این فیلم آفریقایی-آمریکایی، ۵۶ درصد مرد‌ها و علاقه مندان زیر ۳۵ سال، ۵۷ درصد از مخاطبان این فیلم را تشکیل داده اند.ساخت فیلم «پسران بد ۳» ۹۰ میلیون دلار هزینه داشته که جدا از هزینه بازاریابی و تبلیغات آن است. عادل ال اربی و بلال فلاح کارگردان‌های این فیلم رده سنی بزرگسال هستند که برای سال‌ها در دست ساخت بود.

فیلم سینمایی «دلیتل» در آخرین آمار فروش اعلام شده تنها ۶.۳ میلیون دلار فروخته و فروش چهار روزه آن نیز در ابتدا ۳۱ میلیون دلار پیش بینی می‌شد، اما این مقدار به ۲۲ الی ۲۵ میلیون دلار کاهش یافته است. در حالی که این فروش قابل توجه به نظر می‌رسد اما در مقایسه با بودحه ۱۷۵ تا ۲۰۰ میلیون دلاری فیلم،آن هم بدون احتساب تبلیغات یک شکست محسوب می‌شود.

فیلم سینمایی «۱۹۱۷» نامزد ۱۰ بخش اسکار هم ۶.۲ میلیون دلار فروش داشته است و با تخمین فروش ۲۶.۶ برای رتبه دوم گیشه این هفته با «دلیتل» رقابت خواهد کرد.

گفتنی است فیلم‌های سینمایی «روز و روزگاری در هالیوود» و «جوکر» در پی نامزدی خود در اسکار تعداد سالن های نمایش خود را افزایش داده اند و آمار فروش آن‌ها در پایان هفته به ترتیب ۳۶۰ و ۴۳۰ هزار دلار خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته