برگزاری جشنواره «ترنم الهی» در مازندران


برگزاری جشنواره «ترنم الهی» در مازندران

گروه فرهنگی ــ رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران از برگزاری جشنواره سرود نماز با عنوان «ترنم الهی» در مدارس مازندران خبر داد.

برگزاری جشنواره «ترنم الهی» در مازندرانمحمود تنها، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: جشنواره سرود نماز با عنوان «ترنم الهی» در مدارس مازندران برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه، برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری یکی از زمینه‌های مؤثر انتقال مفاهیم دینی به نسل نو است، افزود: آموزش و پرورش استان با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ نورانی نماز در بین دانش‌آموزان، ترعیب نسل امروز به فعالیت‌های گروهی، تقویت محتوایی و عملکرد گروه‌های سرود و به منظور کشف و شکوفایی استعداد‌ها و سوق دادن فعالیت‌های دانش‌آموزان به آثار هنری دینی و مذهبی و ارتقای سطح آگاهی آنان نسبت به معارف اسلامی، جشنواره سرود نماز دانش آموزی را با عنوان «ترنم الهی» برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه، عرصه فرهنگ و هنر از ظرفیت بالایی برای ترویج فرهنگ اقامه نماز برخوردار است، افزود: ترویج و توسعه فرهنگ نماز در فعالیت‌های فرهنگی و هنری و توجه به این فریضه در اجرای برنامه‌های مختلف باید مهم‌ترین محور فعالیت مدیران فرهنگی باشد.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران، گفت: مخاطبان این جشنواره دانش‌آموزان پسر کلیه مقاطع تحصیلی است و علاقه‌مندان تا پایان بهمن ماه ۹۸ مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره واقع در ساری، خیابان فرهنگ، اداره کل آموزش و پرورش، اداره قرآن و عترت ارسال کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403