سوگواره یاس نبوی در جوار امامزادگان کرمان برگزار می‌شود


سوگواره یاس نبوی در جوار امامزادگان کرمان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مدیرکل اوقاف کرمان گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) سوگواره یاس نبوی به میزبانی امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر استان برگزار می‌شود.

سوگواره یاس نبوی در جوار امامزادگان کرمان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت‌الاسلام علی جلالی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، دیروز شنبه، 28 دی‌ماه گفت: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در راستای دستورالعمل‌های سازمان درباره سوگواره یاس نبوی به مدت شش روز از ۵ تا ۱۱ بهمن‌ماه در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه ویژه‌برنامه‌هایی درباره شهادت حضرت زهرا(س) برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه ترویج فضایل، سیره فاطمی و اقامه عزای حضرت زهرا(س) یکی از اهداف برگزاری این سوگواره است، افزود: برای اجرای برنامه‌های سازمانی بیش از ۴۰ روحانی ثابت و ۶۹ مبلغ دینی اعزامی از قم طی این ایام در اماکن متبرکه مجری طرح حضور دارند.

حجت‌الاسلام جلالی برگزاری همایش بانوان فاطمی با حضور بانوان فعال در حوزه بسیج و خانواده با سخنرانی حجت‌الاسلام ماندگاری و مداحی میرداماد را از جمله برنامه‌های اجرایی در قالب این طرح ذکر کرد و گفت: به‌منظور ارتقای برنامه‌های فرهنگی در مناطق کمتر برخوردار بیشتر مبلغان اعزامی به مناطق جنوبی و محروم استان کرمان اعزام می‌شوند.

مدیر کل اوقاف کرمان تصریح کرد: مراسم‌ عزاداری با اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی و قرائت زیارت‌نامه فدکیه و خطبه حضرت زهرا(س) از جمله ویژه‌برنامه‌های اجرایی اوقاف در روز شهادت حضرت فاطمه(س) در بقاع متبرکه استان است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر