بررسی مشکل احتمالی شتاب‌گیری ناخواسته محصولات تسلا


بررسی مشکل احتمالی شتاب‌گیری ناخواسته محصولات تسلا

یکبار دیگر موسسه NHTSA در حال تحقیق روی شتاب‌گیری ناخواسته محصولات تسلا می‌باشد. این بررسی نتیجه‌ی شکایت 127 مالک خودروهای تسلا بوده و طبق گزارش‌ها، این حوادث باعث 110 تصادف و 52 زخمی شده‌اند. NHTSA هم‌اکنون در حال بررسی 500 هزار خودروی تسلا شامل مدل S مدل‌های 2012 تا 2019، مدل X مدل‌های 2016 تا … The post بررسی مشکل احتمالی شتاب‌گیری ناخواسته...

یکبار دیگر موسسه NHTSA در حال تحقیق روی شتاب‌گیری ناخواسته محصولات تسلا می‌باشد.

بررسی مشکل احتمالی شتاب‌گیری ناخواسته محصولات تسلا

این بررسی نتیجه‌ی شکایت 127 مالک خودروهای تسلا بوده و طبق گزارش‌ها، این حوادث باعث 110 تصادف و 52 زخمی شده‌اند.

NHTSA هم‌اکنون در حال بررسی 500 هزار خودروی تسلا شامل مدل S مدل‌های 2012 تا 2019، مدل X مدل‌های 2016 تا 2019 و همچنین مدل 3 مدل‌های 2018 و 2019 می‌باشد.

بررسی مشکل احتمالی شتاب‌گیری ناخواسته محصولات تسلا

وقتی وارد جزئیات شویم به برخی موضوعات جالب از جمله تسلا مدل 3 سال 2019 برمی‌خوریم. در یک حادثه گزارش شده از کالیفرنیا، فردی ادعا داشته در حال رانندگی با سرعت کم در یک پارکینگ بوده و ناگهان خودرو به‌صورت اتفاقی شتاب گرفته است. راننده می‌گوید خودرو حتی با وجود فشار روی پدال ترمز هم به شتاب‌گیری خود ادامه داده است. از آنجایی که راننده نتوانسته خودرو را متوقف کند از آن بیرون پریده و خودرو هم به مقداری از سیمان‌های ریخته شده در مسیر برخورد کرده و نهایتاً متوقف شده است.

در یک حادثه دیگر که بازهم تسلا مدل 3 در آن دخیل بوده یک آقا و خانم شاهد دو بار شتاب گیری ناخواسته خودروی خود بوده‌اند. یکی از این حوادث ظاهراً در زمان رانندگی آقا با سرعت حدود 30 کیلومتر در ساعت رخ داده درحالی‌که حادثه دیگر هم ‌زمان رسیدن به چراغ‌قرمز بوده است.

بررسی مشکل احتمالی شتاب‌گیری ناخواسته محصولات تسلا

اما جالب‌ترین حادثه هم ‌زمانی بوده که یک دستگاه تسلا مدل 3 در حال حرکت در بزرگراه بوده و راننده تلاش کرده سرعت را در زمان روبرو شدن با ترافیک کم کند اما خودرو به دستورات راننده توجهی نکرده و خودرو با 9 خودروی دیگر تصادف کرده است. خود راننده و سرنشین گفته‌اند که تسلا مدل 3 شتاب گیری ناخواسته داشته است.

هنوز دلیل وقوع این مشکل مشخص نیست اما NHTSA در آینده جزئیات بیشتری را منتشر خواهد کرد.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...