تمرکز حوزه عمرانی بوشهر بر توسعه راه‌ها و گردشگری است


تمرکز حوزه عمرانی بوشهر بر توسعه راه‌ها و گردشگری است

بوشهر-ایرنا- معاون امور عمرانی استاندار گفت: توجه به توسعه راه‌ها و گردشگری یکی از مهتمرین کارهای اجرایی حوزه عمرانی این استان در 2 سال اخیر بوده‌است.

مهرداد ستوده شنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان افزود: در این ارتباط سال گذشته ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در این استان افتتاح و در هفته دولت سال جاری نیز ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه بهره‌برداری شد و در دهه فجر امسال نیز طرح‌های خوبی دراین استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: در دولت دوازدهم با وجود شرایط سخت اقتصادی پنج سد در استان بوشهر افتتاح شده‌است.

ستوده ادامه داد: در سال گذشته ۲۵۰ میلیارد تومان به حوزه عمرامی شهرداری‌های استان بوشهر اختصاص یافت.

وی، افتتاح اورژانس هسته ای بوشهر در هفته دولت امسال، توجه جدی به ساخت راه آهن استان، فعال بودن پروژه ساخت سد دالکی و توجه به تکمیل مسکن‌های مهر در شهر برازجان را از دیگر فعالیت‌های استان بوشهر در حوزه عمرانی در ۲ سال اخیر عنوان کرد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر همچنین در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتستان اظهارداشت: در دهه فجر امسال پروژه‌هایی افتتاح و به بهره‌برداری می‌شود که ۱۰۰ درصد کامل باشد و مورد استفاده مردم قرار گیرد.
وی بیان کرد: پروژه‌های مورد بازدید در بخش‌های بهداشت و درمان، سدسازی، نوسازی راه‌ها، راهداری و راه‌سازی و آب شیرین کن است که بیشتر آنها نیاز به مدیریت فنی و منابع بهتر دارد که بتوانیم پروژه‌ها را زودتر به نتیجه برسانیم.
ستوده ادامه داد: همه توان خود را بر پروژه‌های نیمه تمام متمرکز کرده‌ایم زیرا یکی از سیاست‌های اصلی دولت و استان بوشهر به پایان رساندن این طرح‌ها برای استفاده بهتر مردم از آنها و خدمات است.
وی گفت: پروژه‌های زیادی برای سال‌ها نیمه تمام مانده بود که در سال‌های اخیر با همین نگاه تکمیل و فعال شده‌اند.
معاون امور عمرانی استاندار اظهارداشت: در شهرستان دشتستان در سال‌های گذشته نگاه عمرانی غریب و کمتر بود که در سال جاری این بخش فعال و توسعه یافته‌است.
وی گفت: در دهه فجر امسال پروژه‌های خوبی به بهره‌برداری می‌رسد تا باعث رفاه بیشتر مردم شود.
فرماندار دشتستان گفت: دهه فجر نقطه بسیار روشنی در تاریخ است و باید دستاوردهای مربوط به انقلاب برای جامعه بیان شود.
فتح اله نوروزی بر فعالیت روابط عمومی‌های ادارات در انعکاس دستاوردهای دولت و نظام و ارائه بیلان کاری خود، تعامل و ارتباط دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها تاکید کرد.
وی همچنین، افتتاح پروژه‌های آب در دشتستان و تسریع بر تکمیل راه کنارتخته - دالکی و آب شیرین کن برازجان و درمانگاه تامین اجتماعی مورد تاکید قرار داد.
نوروزی یکی از پروژه های شاخص دشتستان را اجرای طرح نوین آبیاری در نخلستان‌های این شهرستان عنوان کرد.

در این بازدید ۱۵ پروژه عمرانی فعال در شهرستان دشتستان در حوزه سد و آبخیزداری، راهداری و طرح آبیاری نوین، آب شیرین کن، بهداشت و درمان و بیمارستان ۱۷ شهریور، پلاتو برازجان، تقاطع غیر همسطح و ساختمان‌های اداری بخشداری و شهرداری سعدآباد و نوسازی مدارس و آسفالت معابر شهر برازجان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت و بر تکمیل و تسریع در پروژه‌ها با نگاه فنی تاکید شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)