اجرای برنامه های دهه فجر با محوریت توجه به بیانیه گام دوم انقلاب 


اجرای برنامه های دهه فجر با محوریت توجه به بیانیه گام دوم انقلاب 

مجید خوبی زاده گفت: از آنجایی که کارگروه مساجد برگزار کننده مراسم دهه فجر است بنابراین کلیه برنامه های دهه فجر با محوریت مساجد و توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اجرا می شوند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، نشست هماهنگی و برنامه ریزی با هدف تشکیل کارگروه ستاد دهه فجر مساجد جنوب کرمان برگزار شد.


«مجید خوبی زاده» در حاشیه برگزاری این نشست ضمن تاکید بر لزوم تشکیل این کارگروه گفت: با توجه به اهمیت تبیین نقش مساجد در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و نیز فراهم شدن زمینه حضور و مشارکت اقشار مختلف مردم، ائمه جمعه و جماعات، نمازگزاران، مجاورین مساجد و به ویژه بچه های مسجدی، ضروری بود تا نشستی با محوریت هماهنگی و برنامه ریزی برای تشکیل کارگروه ستاد دهه فجر مساجد در جنوب کرمان برگزار شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: توجه به راهبردها و برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، برنامه ریزی برای نحوه برگزاری مراسم های دهه فجر و نیز اجرای برنامه هایی برای آشنایی مردم با دستاوردهای انقلاب اسلامی، از محورهای اصلی این نشست بود که پیرامون آنها بحث و گفت و گو شد.

وی اظهار داشت: مقرر شد طی نشستی ستادهای مردمی دهه فجر با دعوت از اعضای پایگاه های بسیج در مساجد و محلات راه اندازی شود تا بتوان با استفاده از ظرفیت بسیج مساجد و محلات برنامه های دهه فجر را به نحو مطلوب اجرا کرد.

خوبی زاده خاطرنشان کرد: از آنجایی که کارگروه مساجد برگزار کننده مراسم دهه فجر است بنابراین کلیه برنامه های دهه فجر با محوریت مساجد و توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اجرا می شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی اضافه کرد: ویژه برنامه بزرگداشت سردار سلیمانی همراه با تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران از برنامه هایی است که در دهه فجر اجرا می شود.

وی ادامه داد: برگزاری محافل قرآنی، برگزاری جشن های دهه فجر، راه اندازی نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان و برگزاری مسابقه های فرهنگی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب از دیگر برنامه هایی است که در دهه فجر اجرا می شوند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی