بزرگداشت شهدای حوادث اخیر در گردهمایی بزرگ مسجدی‌ها


بزرگداشت شهدای حوادث اخیر در گردهمایی بزرگ مسجدی‌ها

حجت‌الاسلام بدری گفت: مراسم بزرگداشت شهید سپهبد سلیمانی و همرزمانش، جان‌باختگان مراسم تشییع در کرمان و سقوط هواپیمای اوکراینی، امشب در مسجد جامع اصفهانک برگزار می‌شود.

حجت‌ الاسلام والمسلمین «سیدمجتبی بدری» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌ های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب تاثر همگان شد، اظهار کرد: البته این شهادت موجی از همگرایی و همدلی را در میان ایرانیان ایجاد کرد که در تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی کم نظیر بود. در واقع شهادت این فرمانده سرافراز جبهه مقاومت باوجود دردناک بودن، برکات زیادی به همراه داشت.

امام جماعت مسجد جامع اصفهانک افزود: هدف قرار دادن پایگاه نظامی آمریکایی از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در هفتاد سال اخیر در جهان نظیر ندارد، قدرت نظامی ایران را به رخ جهانیان کشید هرچند سقوط هواپیمای اوکراینی و جان باختن شماری از هموطنانمان تا حدی این دستاورد بزرگ نظامی کشور را تحت شعاع قرار داد.

وی تصریح کرد: ما مطمئن هستیم سپاه پاسداران از نیروهای متدین، خدوم و پاک تشکیل شده باوجود این باید بررسی شود که آیا فردی نفوذی، عامل هدف قرار دادن هواپیمای اوکراینی بوده است یا خیر؟ همیشه باید در برابر دسیسه های دشمنان بیدار بود به ویژه اینکه دشمن از حضور چندین میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی و همچنین حمله به پایگاه عین الاسد دچار بهت شده بود.

بدری در ادامه به برگزاری مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی و همرزمانش شهیدش در سرتاسر ایران اشاره کرد و افزود: مراسم بزرگداشت شهید سردار سلیمانی و سایر شهدای حادثه تروریستی بغداد، جان باختگان حادثه کرمان و سقوط هواپیمای اوکراینی، امشب (چهارشنبه، 25 دی ماه) بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع اصفهانک برگزار می شود.

امام جماعت مسجد جامع اصفهانک افزود: سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم سخنرانی و حسن جوانمردی در آن مداحی می کند.

وی اضافه کرد: ائمه جماعات، نمازگزاران، بسیجیان و سایر شهروندان مناطق 12، 14 و 15 در این مراسم شرکت خواهند کرد و در پایان مراسم از تعدادی از خانواده شهدا تقدیر به عمل می آید.

یادآور می شود، مسجد جامع اصفهانک در تهران، بزرگراه محلاتی (غرب به شرق)، بعد از بزرگراه امام علی (ع)، واقع شده است.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!