بسته الحاقی جدید بازی The Elder Scrolls Online در راه است


بسته الحاقی جدید بازی The Elder Scrolls Online در راه است

شرکت بتسدا به تازگی اعلام کرد که فعلا قصد ندارد نسخه بعدی مجموعه The Elder Scrolls را وارد بازار کند و تمرکز این شرکت روی بسته‌های الحاقی بازی The Elder Scrolls Online است.

بسته الحاقی جدید بازی The Elder Scrolls Online در راه استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از عناوین قدیمی و بسیار پرطرفدار دنیای عناوین رایانه‌ای که گیمر‌های قدیمی به خوبی آن را می‌شناسند مجموعه The Elder Scrolls است که به واسطه گیم پلی و داستان بسیار جذابش بین گیمرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود. اولین عنوان منتشر شده آنلاین از این مجموعه در سال ۲۰۱۴ و با نام The Elder Scrolls Online وارد بازار شد که به وسیله آن گیمر‌ها توانستند برای اولین بار این مجموعه را به همراه دوستان خود تجربه کنند.

اما مدت حدود ۶ سال از زمان عرضه این بازی در جهان می‌گذرد و گیمر‌های زیادی در انتظار عرضه نسخه بعدی این بازی هستند و شرکت بتسدا که مسئولیت توسعه این بازی را برعهده دارد نیز در این مدت سکوت اختیاره کرده بود و هیچ حرفی درباره نسخه بعدی این بازی نمی‌زد.

بسته الحاقی جدید بازی The Elder Scrolls Online در راه است

اما به تازگی یکی از کارکنان قسمت Skyrim بازی The Elder Scrolls Online که زیر مجموعه بتسدا به شمار می‌آید اعلام کرد فعلا قصد ساخت نسخه بعدی این مجموعه را نداریم و نسخه بعدی این مجموعه تا مدت بسیار طولانی وارد بازار شود. ظاهرا شرکت بتسدا فعلا قصد دارد روی بسته‌های الحاقی مربوط به این بازی کند و این بازی قدیمی را توسعه دهد.

بیشتر بخوانید: بازی Call of Duty Mobile دومین بازی پرفروش سال ۲۰۱۹ شد

همچنین قرار است بسته الحاقی جدید این بازی که داستان آن در ۹۰۰ سال قبل از داستان اصلی بازی اتفاق می‌افتد به زودی در دسترس گیمر‌ها قرار گیرد. شرکت بتسدا از این بسته الحاقی تاکنون یک تریلر چند دقیقه‌ای منتشر کرده است که در آن داستان کلی این بسته الحاقی و همچنین شخصیت‌های موجود در آن معرفی شد‌ه‌اند؛ این بسته الحاقی قرار است در ۲ ژوئن در دسترس کاربران قرار گیرد. بازی The Elder Scrolls Online در حال حاضر برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتنفرم کامپیوتر در دسترس گیمر‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟