امدادرسانی 50 نجاتگر یزدی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان


امدادرسانی 50 نجاتگر یزدی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: بیش از 50 نفر از نجاتگران و پرسنل این جمعیت در قالب دوازده تیم عملیاتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان در حال ارائه خدمت هستند.

امدادرسانی 50 نجاتگر یزدی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستانمحسن حرازی‌زاده یزدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد اظهار کرد: تیم عملیاتی بیش از۵۰ نفر از امدادگران زبده استان از شهرستان‌های یزد، خاتم، میبد و ابرکوه و پرسنل هلال احمر در قالب دوازده تیم عملیاتی به مدت پانزده روز در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان حضور دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد همچنین از ارسال 5 خودرو کمک دار، یک دستگاه مینی بوس، یک خودرو فرماندهی و یک دستگاه کامیون با توجه به اعلام نیاز به این مناطق خبر داد و گفت: تاکنون دو محموله کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده ارسال شده است.

حرازی‌زاده افزود: در محموله اول حدود ۵۰۰ قطعه چادر، چهار تن مرغ فریزشده و یک تن برنج و در محموله دوم ۷۰۰ بسته غذایی 72 ساعته شامل تن ماهی، ماکارونی و همچنین آب معدنی، چادر، نایلون و پتو به مناطق سیل زده ارسال شده است.

وی با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل زدگان گفت: در چهار نقطه ازشهرستان یزد چادرهای هلال احمر برپا شده و داوطلبان هلال احمر کمک‌های مردمی را جمع آوری می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد بیان کرد: هموطنان یزدی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب99999 نزد همه بانک‌ها و یا کد دستوری *112# واریز نمایند و کمک‌های غیرنقدی خود را به پایگاه‌های هلال احمر در سطح شهرستان یزد و یا شعب هلال احمر سراسر استان تحویل نمایند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟