تقدیر معاون اول رییس جمهور از استاندار لرستان


تقدیر معاون اول رییس جمهور از استاندار لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - در مراسمی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و وزرای کشور و آموزش و پرورش از استاندار لرستان، به مناسبت کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش و همچنین در زمینه سیاست گذاری، برنامه‌ریزی، جلب و جذب مشارکتهای همگانی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، در همایش ملی گرامیداشت هفته شوراهای آموزش‌ و پرورش که در مرکز همایش‌ های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، محمود ثمینی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان به نمایندگی از سیدموسی خادمی استاندار لرستان در این همایش حضور یافت.
جهانگیری معاون اول رییس جمهور در این همایش با اشاره به اینکه سرمایه انسانی در آموزش‌ و پرورش تربیت می‌شود، اظهار داشت: سرمایه انسانی مهم‌ترین و اصلی‌ ترین سرمایه کشور است و کشورهایی که به توسعه رسیده‌اند از سرمایه انسانی مناسبی برخوردار بودند و وقتی سرمایه‌های بلندمدت در حوزه‌های مختلف انجام دادند به کشور توسعه‌یافته تبدیل شدند بنابراین در موضوع سرمایه انسانی، آموزش‌وپرورش کانون تربیت این سرمایه است.
معاون اول رییس‌جمهور افزود: آموزش‌ وپرورش به‌عنوان بزرگ‌ترین دستگاهی است که نسلی را باید تربیت کند. آموزش و پرورش باید ببیند و درک کند که آینده دنیا و کشور به چه سمت و سویی حرکت می‌کند و باید نیروی توانمند تربیت کند که در مقابل موج‌های مختلف مقاومت کند و به توسعه کشور کمک کند و این رسالت بر دوش آموزش و پرورش است.
در متن پیام وزرای کشور و آموزش و پرورش خطاب به سید موسیخادمی آمده است :
شورای آموزش و پرورش با بهره گیری از خرد جمعی، ظرفیت های محلی و منطقه‌ای و استفاده از مواد قانونی مصوبه مجلس شورای اسلامی، مصداق بارز تحقق، سیاست توسعه مشارکت ها در نظام تعلیم و تربیت کشور است .
ارزیابی های انجام شده از عملکرد شورای آموزش و پرورش استانها نشان می دهد که با تدبیر و همت جنابعالی به عنوان رئیس شورا و تلاش و همدلی سایر اعضا رتبه برتر را در سطح کشور از حیث سیاست‌ گذاری و برنامه‌ریزی در جلب و جذب مشارکت های عمومی و کاهش بلایای طبیعی، کسب نموده اید بدین مناسبت از حسن تدبیر ،اهتمام و مساعی شایسته جنابعالی در زمینه آموزش و پرورش به عنوان بستر توسعه همه‌ جانبه تشکر و قدردانی می نمایم و بر ضرورت تداوم همکاری و هم افزایی استادان پژوهشگران مدیران و کارشناسان فرهیخته برای جلب مشارکت عمومی و تقویت نظارت همگانی تاکید داریم .
گفتنی است برگزاری منظم جلسات به ریاست استاندار لرستان مطابق تقویم اجرایی، طرح و ارائه دستور کارهای مناسب، مصوبات کیفی و قابل اجرا که در نهایت منجر به کاهش هزینه ها و پیشرفت در امر آموزش و پرورش لرستان شده است ازجمله معیارهای این انتخاب بوده است.
در این مراسم دکتر محمود ثمینی به نمایندگی از طرف استاندار لرستان حاضر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری