انتقاد ورزشکاران گرگانی از توجه ویژه شورای شهر به بسکتبال


انتقاد ورزشکاران گرگانی از توجه ویژه شورای شهر به بسکتبال

گرگان - ایرنا - مجوز شورای شهر گرگان به شهرداری برای تیم‌داری در بسکتبال و هزینه 50 میلیارد ریالی در این باشگاه سبب شد تا سایر رشته های ورزشی از جمله والیبالیست‌ها با حضور در صحن علنی شورا خواستار مساعدت مالی از این نهاد باشند؛ اگر چه بسیاری از این رشته‌ها تاکنون موفق به دریافت کمک مالی از شورای شهر نشدند.

در دویست و چهارمین جلسه رسمی علنی شورای شهر گرگان که شامگاه امشب / شنبه/ برگزار شد، تعدادی از پیشکسوتان رشته والیبال با حضور در صحن خواستار تسریع در پرداخت مساعدت مالی به تیم پاس تنها نماینده گرگان در لیگ دسته اول والیبال کشور شدند.

پیشکسوتان والیبال با اشاره به حمایت مدیریت شهری گرگان از بسکتبال خواستار حمایت یک میلیارد ریالی از این تیم شدند که با وجود وعده مساعد و سپری شدن بیش از ۱۵۰ روز هنوز این وعده محقق نشده است.

به‌گزارش ایرنا در جلسات قبلی شورای شهر نیز ورزشکاران سایر رشته های ورزشی از حمایت فراوان این نهاد از بسکتبال انتقاد کرده بودند.

حمیدرضا آقا ملایی رییس شورای شهر گرگان در این جلسه بدون اشاره به دلایل حمایت مالی از بسکتبال گفت: حمایت از ورزش و تیمداری ورزشی وظیفه اداره ورزش و جوانان است که به سبب کوتاهی این اداره در انجام وظیفه قانونی، تیم ها و ورزشکاران به شورای شهر مراجعه می کنند.

در این جلسه همچنین تاریخ نویس گلستانی با اشاره به وجود ۴ هزار ساعت آرشیو صوتی از درس‌ها و بیانات آیت الله طاهایی میبدی در حوزه اخلاق و مذهب گفت: نشر این آموزه ها راهگشای مشکلات جوانان و جامعه امروز است.

غلامرضا خارکوهی اظهار داشت: بایگانی این سخنان ارزشمند در منزل ایشان و خاک خوردن آن اجحاف در حق ایشان و جامعه است و باید دستگاه های حوزه فرهنگ استان مقدمات مکتوب کردن و تبدیل آن به کتاب را در دستور کار خود قرار دهند.

وی آیت الله میبدی را از سرمایه های بزرگ اجتماعی شهر، استان و شمال کشور برشمرد و گفت : یکی از مهمترین دستاوردهای این عالم مجاهد در طول حیات پربرکت ایشان تاسیس جمعیت یاوران قرآن بود که ایشان با شکل گیری این نهاد مردمی نقش بسزایی در ترویج درست دین در بین جوانان داشت.

خارکوهی ادامه داد: در اوج دوران غبار اندیشه ها و فعالیت انواع نهضت های نهلیست و کومونیست که منشا دین گریزی جامعه بودند این عالم وارسته نقش ارزنده ای در جذب جوانان به اسلام داشت و توانست در اوضاع آشفته عقیدتی و اخلاقی رایج دوران پهلوی برای ترویج دین قدم های پرثمری بردارد.

وی گفت : آیت الله میبدی حدود ۷۰ سال در گرگان زندگی کرد که در این مدت شهروندان بسیاری برای حل اختلافات و مشکلات خود به ایشان مراجعه کردند و دفتر وی پناهگاه همه مردم بود.

آیت‌الله سید محمدرضا طاهایی میبدی مدیر حوزه علمیه رضویه گرگان و از شاگردان آیات عظام خویی، سید محمود شاهرودی و میرزا عبدالهادی شیرازی دوشنبه گذشته در سن ۹۹ سالگی به علت بیماری و کهولت سن دارفانی را وداع گفت.

در این جلسه همچنین لایحه استرداد وجه دریافتی ناشی از اعمال عوارض شهری از یک شهروندان گرگانی به استناد دادنامه صادره از سوی دیوان عدالت اداری مطرح و به تصویب رسید.

طرح لایحه دو فوریتی شهرداری گرگان در خصوص تامین اعتبار متمم برای خرید دو دستگاه خودوری سواری نیز مطرح شد که بررسی آن به جلسات بعدی موکول گردید.

جلسه شورای شهر گرگان با ۴۰ دقیقه تاخیر برگزار شد.

شواری شهر گرگان ۹ عضو دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)