وانت بارها برای دریافت کارت هوشمند غیرحضوری ثبت‌نام کنند


وانت بارها برای دریافت کارت هوشمند غیرحضوری ثبت‌نام کنند

اهواز- ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام مالکان وانت‌ بارهای برون شهری برای دریافت کارت هوشمند، گفت: امکان ثبت‌نام غیرحضوری با مراجعه به پرتال سامانه کارت هوشمند فراهم شده است.

غلامعباس بهرامی نیا روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه فعالیت‌های حوزه حمل و نقل برون شهری کالاها نیازمند اسناد حمل است، افزود:به منظور ساماندهی ناوگان وانت‌بارهای برون شهری با هدف ایمنی در جاده‌ها و همچنین اختصاص سهمیه سوخت به این خودروها، صدور کارت هوشمند الزامی است.

وی ادامه داد: آن دسته از رانندگان و مالکان وانت‌بار که هنوز موفق به دریافت این کار نشده‌اند می‌توانند از خدمات غیرحضوری این طرح برای دریافت کارت هوشمند استفاده کنند؛ براین اساس نیاز است تا متقاضیان برای انجام فرآیند لازم به درگاه اینترنتی www.smartcard.rmto.ir مراجعه کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای خوزستان با بیان اینکه ثبت نام حضوری رانندگان و ماکان همچنان از طریق مراجعه به مراکز صدور کارت هوشمند در این استان ممکن است، افزود: مدارک مورد نیاز برای صدور کارت هوشمند گواهی سلامت روحی و جسمانی، نداشتن اعتباد و سوء پیشینه است.

به گفته وی هزینه صدور هر کارت هوشمند ۲۰۰ هزار ریال است.

بر اساس این گزارش، از بهمن‌ امسال سوخت ناوگان وانت‌بار بر اساس پیمایش ثبت شده، تخصیص داده خواهد شد.

در دی‌ جاری بنابر اعلام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و حسب تصمیمات گرفته شده در کارگروه مربوطه برای وانت بارهای کم مصرف ۳۰۰ لیتر و پرمصرف ۴۰۰ لیتر به صورت علی الحساب تخصیص داده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آیا رابطه دهانی از نظر اهل سنت جایز است؟