کتابخانه‌های عمومی به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شوند


کتابخانه‌های عمومی به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شوند

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان با اشاره به تبدیل کتابخانه‌های عمومی به پاتوق فرهنگی، گفت: اجرای فعالیت‌های متناسب و متنوع فرهنگی در کتابخانه‌ها موجب جذب مردم به کتابخانه‌های عمومی می‌شود.

فرشته طهماسبی امروز در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه‌های ویژه دهه فجر کتابخانه‌های عمومی لرستان، اظهار کرد: کتابخانه‌های عمومی در رویکرد جدید، علاوه‌بر رسالت اصلی خود در حال تبدیل شدن به پاتوق فرهنگی در جامعه هستند.

وی افزود: برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های متناسب و متنوع فرهنگی در این اماکن قطعاً موجب جذب مردم به‌ویژه قشر کودک و نوجوان به کتابخانه‌های عمومی می‌شود و در آینده شاهد تربیت نسلی کتابخوان و کتاب‌دوست خواهیم بود.

طهماسبی اضافه کرد: در برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی باید بیانیه ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص «گام دوم انتقلاب» که نگاه ویژه‌ای به نسل جوان در آن شده است، مدنظر باشد؛ چراکه اگر این توصیه‌های حکیمانه در برنامه‌ها سرلوحه قرار گیرند، تحقق اهداف از قبل تعیین شده حتمی است.

وی با بیان این‌که دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و اربعین شهدای مقاومت را در پیش داریم، گفت: در این راستا تلاش ما بر این است کارکنان اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی لرستان با جدیت همیشگی نسبت به برگزاری برنامه‌های پُرمحتوا و متناسب با ایام گام بردارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی