تغییر کاربری مؤسسات قرآنی به پیش‌دبستانی


تغییر کاربری مؤسسات قرآنی به پیش‌دبستانی

مدیر مؤسسه قرآنی «گلستان کوثر نبی» پل‌دختر با اشاره به تغییر فعالیت مؤسسات قرآنی، اظهار کرد: برخی مؤسسات رسالت خود را فراموش کرده و به پیش‌دبستانی تغییر ماهیت داده‌اند.

فاطمه عموزاده امروز در جمع خبرنگاران، با بیان این‌که در سیل اخیر این مؤسسه قرآنی کاملاً از بین رفت و تجهیزات آن نابود شد، اظهار کرد: بعد از تخریب صددرصدی، تمام کلاس‌های این مؤسسه در منزل شخصی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به عدم وجود اعتبار برای اجاره فضای مناسب برای فعالیت مؤسسه قرآنی، گفت: بعد از سیل اخیر هزینه کرایه و رهن ساختمان‌ها به شدت بالا رفت و چندین برابر شد و همین امر باعث شد که توانایی اجاره یک فضا برای فعالیت در مؤسسه قرآنی وجود نداشته باشد؛ لذا در حال حاضر تمام فعالیت‌های مؤسسه در منزل شخصی برگزار می‌شود.

عموزاده با یادآوری این مطلب که تمام تجهیزات مؤسسه قرآنی در سیل اخیر نابود شد، ادامه داد: در حال حاضر ۳۰ قرآن‌آموز در مؤسسه قرآنی گلستان کوثر نبی پل‌دختر فعالیت می‌کنند.

مدیر مؤسسه قرآنی «گلستان کوثر نبی» پلدختر بزرگ‌ترین مشکل این مؤسسه قرآنی را نداشتن فضا برای فعالیت قرآنی برشمرد و با یادآوری این مطلب که هیچ‌گونه تجهیزاتی برای فعالیت قرآنی وجود ندارد، ادامه داد: کمبود استاد مدرس قرآن‌کریم هم از دیگر مشکلات مؤسسات قرآنی است.

وی با ذکر این مطلب هیچ‌گونه اعتباری برای فعالیت و هزینه‌های جاری مؤسسه قرآنی وجود ندارد، ادامه داد: اعتباری به مؤسسه قرآنی گلستان کوثر نبی پل‌دختر تزریق نمی‌شود و تمام اعتبار اندک آن از محل کمک‌های مردمی و نذورات است.

عموزاده با ذکر این مطلب که مؤسساتی که هیچ‌گونه فعالیت قرآنی ندارند باید حذف شوند، ادامه داد: امروز برخی مؤسسات قرآنی ماهیت و رسالت اصلی خود را فراموش کرده‌اند به‌طوری که برخی به نام مؤسسه قرآنی هستند، اما فعالیت آموزش دوره پیش‌دبستانی دارند.

وی ادامه داد: کتب پیام‌های قرآنی برای باز شدن ذهن و سهولت آموزش قرآن‌آموزان نیاز است که برای آموزش بهتر قرآن‌آموزان این مؤسسه سری کتب پیام قرآنی تهیه شده است این در حالی‌است که قرآن‌آموزان شهرستان پلدختر از کلاس‌های آموزش صوت و لحن نیز استقبال می‌کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس