50 میلیارد ریال به بخش ورزش و جوانان پارس‌آباد تزریق شد


50 میلیارد ریال به بخش ورزش و جوانان پارس‌آباد تزریق شد

اردبیل - ایرنا - سرپرست فرمانداری پارس‌آباد مغان گفت: امسال در حوزه عمران ورزش و جوانان اقدامات خوبی انجام شده و بیش از 50 میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان به این حوزه تخصیص یافته است.

عدالت حاجی‌پور روز شنبه در آیین تجلیل از ورزشکاران وزنه‌برداری این شهرستان بر لزوم تجهیز باشگاه‌ها و نیازهای ورزشکاران و قهرمانان و ایجاد انگیزه در راستای رشد و شکوفایی منطقه از سوی دستگاه‌های ذیربط و اداره کل ورزش و جوانان و هیاتهای ورزشی تاکید کرد.

وی اظهارداشت: جوانان شهرستان پارس‌آباد همیشه برای مردم شهرستان و کشور افتخار آفریده و سرود ملی و پرچم کشورمان را در جای‌جای نقاط کشور و جهان به اهتزاز درآورده و برای ما مایه غرور و افتخار بوده‌اند.

او گفت: توانمندی و نبوغ ورزشکاران شهرستان پارس‌آباد بی‌رقیب بوده و در زمینه‌های مختلف ورزشی می‌تواند برای کشور و منطقه افتخارآفرین باشند.

وی به جابجایی رکورد وزنه‌برداری به میزان ۱۰ کیلو توسط سعید اسکندزاده ورزشکار پارس‌آبادی اشاره کرد و افزود: ارتقا دادن رنکینگ وزنه‌برداری دنیا به جابجایی رکورد آن هم به وزن ۱۰ کیلوگرم رویداد بزرگی است که در جهان نظیر ندارد.

وی بیان‌کرد: تمامی ادارات و دستگاه‌ها در تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی باید اهتمام ویژه داشته باشند و به تناسب جمعیت و آمار ورزشکاران و قهرمانان باید توجه ویژه‌ای از سوی اداره کل ورزش و جوانان به ورزشکاران نخبه و قهرمان اتخاذ شود.

پارس‌آباد مغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...