دست نشان: برابر تیم نیروی زمینی مستحق پیروزی بودیم


دست نشان: برابر تیم نیروی زمینی مستحق پیروزی بودیم

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: در دیدار برابر نیروی زمینی تهران مستحق پیروزی بودیم اما در نهایت به نتیجه مسوای دست یافتیم.

نادر دست نشان عصر روز شنبه پس از پایان دیدار تیم های سپیدرود رشت و نیروی زمینی تهران در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این دیدار فرصت های زیادی به دست آوردیم که متاسفانه نتوانستیم از این فرصت ها استفاده مناسبی ببریم.

وی افزود: البته بازیکنان تمام تلاش خود را در زمین بازی انجام دادند و فرصت های گلزنی بسیار خوبی نیز ایجاد کردند اما در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتند و فقط در دقایق پایانی یکی از فرصت های ما تبدیل به گل شد تا این بازی در نهایت مساوی شود.

وی ادامه داد: ما در این بازی به تیم نیروی زمینی فشار زیادی آوردیم و در هر دو نیمه بهتر از حریف خود ظاهر و تیم برتر میدان بودیم اما نتوانستیم از فرصت میزبانی و همچنین از فرصت های کسب شده بهره لازم را ببریم وگرنه باید در این دیدار پیروز می شدیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت اضافه کرد: البته در دیدار برابر نیروی زمینی تهران از وجود چهار بازیکن جدید استفاده کردیم که به طور حتم حضور چهار بازیکن جدید و همانگی آنان با سایر بازیکنان باید زمان کافی داشته باشیم و امیدوارم که در بازی های آینده بازیکنان به هماهنگی بیشتری رسیده و بتوانیم از فرصت های به دست آمده استفاده مناسبی را برده و نتیجه مطلوب نیز کسب کنیم.

دست نشان خاطرنشان کرد: به هر حال در این دیدار خانگی نتوانستیم پیروز شویم تا دومین پیروزی متوالی خود را جشن بگیریم چون مهمترین عامل عدم کسب پیروزی در این دیدار، عدم استفاده از فرصت های مناسب بوده و امیدوارم که در بازی های آتی از فرصت های به دست آمده نیز ، استفاده لازم را ببریم.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و نیروی زمینی تهران عصر شنبه در هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت دو تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.

پیش از این بازی و تا پایان هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، نیروی زمین تهران با کسب ۲۱ امتیاز در مکان دوازدهم و سپیدرود رشت با کسب ۱۸ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی