شیرکوند: حل رکود واحدهای تولیدی ارتباطی با تحریم ندارد


شیرکوند: حل رکود واحدهای تولیدی ارتباطی با تحریم ندارد

قم-ایرنا-معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رییس جمهوری گفت: حل مشکل رکود واحدهای صنعتی و تولیدی ارتباطی با تحریم نداشته و مشکلات آن‌ها باید در قالب تعامل بین دستگاهی حل شود.

سعید شیرکوند عصر شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان قم بیان کرد: راکد ماندن برخی واحدهای تولیدی در استان قم با ظرفیت‌های بالای اشتغال پذیرفتنی نبوده و باید برای احیای آن‌ها برنامه‌ریزی شود.

وی خاطرنشان کرد: احیای ۱۴ واحد راکد صنعتی قم از ابتدای سال جاری اقدام ارزنده‌ای است و امیدواریم تا پایان سال ۱۱ واحد راکد دیگر هدف‌گذاری شده این استان هم به چرخه تولید بازگردد.

وی بیان کرد: شکل‌گیری ستاد اقتصاد مقاومتی به دلیل شرایط خاص حاکم بر کشور است و باید در این وضعیت نسبت به اهداف این ستاد توجه لازم صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: با تحریم حوزه نفت، دولت ۶۰ درصد از ظرفیت‌های درآمدی خود را ازدست‌داده است و باید از ظرفیت‌های موجود در کشور استفاده شود.

قم ستون فقرات شبکه ارتباطی کشور است

وی در ادامه تصریح کرد: قم ازنظر راهبردی، ستون فقرات شبکه ارتباطی کشور بوده و محور مواصلاتی بخش بزرگی از شهرهای کشور می‌باشد.

شیرکوند اضافه کرد: مسئولان قم باید از این ظرفیت بالقوه و همچنین رفت‌وآمد مستمر مسئولان سیاسی به این استان در راستای بهبود وضعیت عمران و اشتغال آن بهره ببرند.

معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رییس جمهوری گفت: برای حل مشکل ظرفیت‌های بومی قم مسئولان استان به دنبال حل موانع موجود از طریق ظرفیت‌های ملی باشند.

شیرکوند تاکید کرد: طرح‌های اقتصادی استان قم در صورتی به سرانجام مطلوبی می‌رسد که با پیگیری جدی از جانب مسئولان استانی همراه شود.

وی تصریح کرد: مدیران استانی در راه‌اندازی و بهره‌برداری از طرح‌های اقتصاد مقاومتی شجاعت بیشتری به خرج داده و از تمام امکانات قوای سه‌گانه استفاده کنند.

جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان قم به ریاست بهرام سرمست استاندار در تالار امام جواد استانداری قم برگزار و روند اجرا و موانع و پیشرفت فیزیکی طرح‌های زیربنایی استان در حوزه اقتصاد مقاومتی بررسی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر