تذکر یورگن کلوپ به هواداران لیورپول


تذکر یورگن کلوپ به هواداران لیورپول

با وجود حاکمیت بلامنازع لیورپول در فصل جاری لیگ برتر، این مربی آلمانی می‌گوید تیمش نمی‌تواند مثل یونایتد در دوران فرگوسن برای مدتی تا آن حد طولانی حاکم مطلق لیگ برتر انگلیس باشد. نوشته تذکر یورگن کلوپ به هواداران لیورپول اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

تذکر یورگن کلوپ به هواداران لیورپول

کلوپ: تکرار هژمونی یونایتدِ فرگوسن، غیرممکن شده است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ | ۱۹:۴۰
تذکر یورگن کلوپ به هواداران لیورپول

با وجود حاکمیت بلامنازع لیورپول در فصل جاری لیگ برتر، این مربی آلمانی می‌گوید تیمش نمی‌تواند مثل یونایتد در دوران فرگوسن برای مدتی تا آن حد طولانی حاکم مطلق لیگ برتر انگلیس باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یورگن کلوپ به هواداران لیورپول متذکر شد که انتظار نداشته باشند لیورپول بتواند مثل منچستریونایتد در دوران سر الکس فرگوسن، برای مدتی تا آن حد طولانی حاکم مطلق لیگ برتر جزیره باشد.

لیورپول در فصل جاری خارق‌العاده بوده و از ۲۱ بازی خود تا اینجا تنها دو امتیاز از دست داده و به نظر می‌رسد قهرمانی‌اش در این فصل قطعی است. اما اشاره کلوپ به یونایتد در دوران فرگوسن به این خاطر است که شیاطین سرخ در آن دوران ۱۳ بار جامهای مختلف فوتبال انگلیس را فتح کردند و چنان هژمونی‌ای در فوتبال جزیره داشتند که کلوپ معتقد است در دوران مدرن چنین کاری غیرممکن است.

کلوپ در آستانه دیدار تیمش با منچستریونایتد در آنفیلد گفت:

” راستش را بخواهید به نظر من رسیدن به حاکمیت بلامنازعی که یونایتد در زمان الکس فرگوسن داشته دیگر غیرممکن است. این روزها به خاطر اینکه خیلی از تیمها قدرت مالی خیلی بالا دارند، آنها هم دست روی دست نگذاشته و رقابت بسیار سخت است. بالا و پایین شدنهای تیم و بازیکنان باعث می‌شود حاکمیت تیمهایی مثل لیورپول و یونایتد دیگر هرگز نتواند مثل گذشته‌ها تا آن حد بلامنازع باشد”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها