ابلاغ دستورالعمل ویژه نظارتی به استان‌ها


ابلاغ دستورالعمل ویژه نظارتی به استان‌ها

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان: دستورالعمل ویژه نظارتی برای ایام پایانی سال، به استان‌ها ابلاغ شده است.

ابلاغ دستورالعمل ویژه نظارتی به استان‌هابه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت؛ آقای عباس تابش در گردهمایی روسای سازمان‌های صمت استان‌ها که با حضور وزیر صمت برگزار شد، افزود: همزمان با اصلاح قیمت بنزین بازرسی‌ها انجام شده و گزارش‌های مداوم و منظم رصد بازار، ارایه می‌شود.
وی با اعلام اینکه قیمت گذاری خدمات و کالا، مشمول ضوابطی نیست تصریح کرد: دستورالعمل طرح نظارتی ویژه ایام پایان سال به استان‌ها ابلاغ شده است و انتظار داریم با برنامه ریزی هماهنگ و بسیج امکانات، استان‌ها به خوبی بازار را هماهنگ کنند.
وی همچنین اضافه کرد: تفاهم نامه با بسیح اصناف، تعداد بازرس‌های بازار را ۲ برابر خواهد کرد.
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در بخش دیگری از سخنانش گفت: با احتساب بازرسان اصناف، ۴۳۰۰ بازرس داریم و تفاهم نامه‌ای با بسیج اصناف به امضا رسیده که تعداد بازرس‌ها ۲ برابر خواهد شد.
تابش ادامه داد: در زمینه سامانه، بعضی دستگاه‌ها هنوز همکاری کامل ندارد، اما سامانه انبار در زمینه ۱۰ کالا الزام دارد و بازرسان به صورت متمرکز این ۱۰ کالا را بازرسی می‌کنند.
وی با اعلام اینکه تا پایان سال سازوکار سامانه رصد کالا ابلاغ می‌شود، گفت: در سامانه اعلام قیمت در حال افزایش تعداد کالا و خدمات هستیم و بیش از ۱۰۰ قلم خدمات هم به آن اضافه شده است.
تابش افزود: در واحد‌های خدماتی واحد‌هایی که مسئولیت آن‌ها با سایر دستگاه‌هاست هم باید هماهنگ شوند که از آن جمله واحد‌های بین راهی و واحد‌های تحت نظارت سازمان میراث فرهنگی است که حتما بر مباحث رعایت ضوابط قیمت نظارت خواهیم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا