تعطیلات کریسمس امسال را در این 3 شهر بگذرانید!


تعطیلات کریسمس فقط جشنی نیست که به مناسبت شب سال نوی میلادی برگزار شود. این ایام تعطیلات بهترین زمان برای مسافرت، خرید، حضور در فستیوال‌های رنگارنگ و جشنواره‌های مختلف است. اما سوال این است که تعطیلات، کجا بیشتر خوش می‌گذرد؟ با اینکه هزینه‌های سفر افزایش چشمگیری داشته و شاید برخی مقاصد گردشگری از اولویت گردشگران […] نوشته تعطیلات کریسمس امسال را...

رپورتاژ آگهی ۲۸ دی ۱۳۹۸ ۱۷:۰۶ 10
تعطیلات کریسمس امسال را در این 3 شهر بگذرانید!
0
تعطیلات کریسمس امسال را در این ۳ شهر بگذرانید! تعطیلات کریسمس فقط جشنی نیست که به مناسبت شب سال نوی میلادی برگزار شود. این ایام تعطیلات بهترین زمان برای مسافرت، خرید، حضور در فستیوال‌های رنگارنگ و جشنواره‌های مختلف است. اما سوال این است که تعطیلات، کجا بیشتر خوش می‌گذرد؟ با اینکه هزینه‌های سفر افزایش چشمگیری داشته و شاید برخی مقاصد گردشگری از اولویت گردشگران خارج شده باشد، ولی هنوز هم می‌توان مقاصد خوبی پیدا کرد. به ویژه مکان هایی که در روزهای خاصی از سال لذت سفر کردن را افزایش می دهند. تعطیلات کریسمس و تعطیلات سال نوی میلادی از آن دست روزهای ویژه سال است که نمی‌توان از سفر در آن به سادگی عبور کرد. مردم کشورهای مختلف با فرهنگ های متفاوت، برنامه‌ها و جشن‌های ویژه‌ای را برای این روز تدارک می‌بینند و به هر شکلی که شده تلاش می‌کنند اوقات شادی داشته را در این ایام سپری کنند. اما دو ویژگی خیلی مهم باعث می‌شود تا رزرو هتل خارجی در تعطیلات کریسمس برای سفر خیلی‌ها از جمله ما ایرانی‌ها اولویت داشته باشد: جشن‌های مختلف و تخفیف خوب برای خرید! کدام شهر خارجی، بهترین مقصد برای مسافرت ایرانیان است؟ اطراف ایران مقاصد گردشگری مختلفی با اقلیم، فرهنگ، رسوم، جاذبه‌ و برنامه‌های متفاوت وجود دارد که هر کدام از آنها می‌تواند در برنامه سفر چند روزه شما به مناسب شروع سال میلادی قرار بگیرد. شاید برخی از این کشورها و شهرها، همان‌هایی باشند که در طول سال نیز به آنجا سفر می‌کنید، اما نکته مهم این است که روزهای کریسمس و تعطیلات سال نو میلادی، در هر کشور خارجی شرایط متفاوتی دارد. اگر برنامه سفر دارید، شهرهای زیر می‌توانند از هر نظر بهترین پیشنهاد باشند. ضمن اینکه برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل هم هیچ دغدغه‌ای نخواهید داشت. شما میتوانید بسادگی وبسایت تریپ، یعنی یکی از بهترین وب سایت رزرواسیون پرواز در ایران را باز کنید و پس از خرید بلیط هواپیما چارتری، هتل خود را نیز رزرو کرده و آماده سفر می‌شوید.

استانبول؛ پنجمین شهر بزرگ دنیا

شاید آنکارا پایتخت ترکیه باشد، ولی بدون شک مهمترین و معروف‌ترین شهر این کشور، استانبول است. قطعا از سفر کردن به این شهر دیدنی و جذاب در تعطیلات کریسمس پشیمان نخواهید شد. این شهر دیدنی آنقدر جاذبه‌های مختلف دارد که قطعا برای بازدید از همه آنها، امتحان کردن انواع خوراکی‌های خوشمزه، غذاهای لذیذ و خرید کردن وقت کم می‌آورید. پس در نظر داشته باشید که باید یک برنامه حساب شده و فشرده طراحی کنید تا بتوانید سفر خارجی خاطره‌انگیزی داشته باشید. در روزهای کریسمس، جشن‌های رنگارنگی برپاست و بسیاری ازفروشگاه‌های این شهر تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای دارند که باعث می‌شود دست خالی و بدون سوغاتی استانبول بر نگردید. انتخاب رستوران و غذاهای خوشمزه در استانبول اصلا کار ساده‌ای نیست و بدون شک تنوع موجود شما را گرفتار می‌کند! حتما پیشنهاد میکنیم که یک وعده غذایی برنج، بوقلمون، مویزهای معروف خوشمزه رستوران‌های استانبول را امتحان کنید. شما میتوانید برای خرید بلیط هواپیما استانبول به وبسایت تریپ مراجعه کنید و عملیات رزرواسیون خود را انجام دهید. تعطیلات کریسمس امسال را در این 3 شهر بگذرانید!

دبی؛ جزیره‌ای بازرگانی در قلب خلیج فارس

بدون شک این روزها اگر دنبال مقصد تفریحی هستید که هوای بهاری و عالی داشته باشد، دبی می‌تواند بهترین مقصد گردشگری شما برای کریسمس ۲۰۲۰ باشد. گرچه آنقدر جاذبه‌های گردشگری جذاب در این شهر فوق‌العاده وجود دارد که نمی‌توانید در سفر به آنجا تردید کنید. پیشرفت شگفت انگیز دبی در سال‌های اخیر باعث شده تا این شهر گردشگران زیادی را به خود ببیند. هتل‌های مدرن، آسمان خراش های سر به فلک کشیده، خودروهای بروز دنیا، ساختمان‌های لوکس، جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر، رستوران‌های باکیفیت و از همه مهم‌تر جشنواره‌های متنوع و رنگارنگ، همه و همه شما را به این شهر فرا می‌خوانند. برای رزرو هتل های دبی، بعد از ورود به وبسایت تریپ، فقط کافیست نام این شهر، تاریخ رفت و تاریخ برگشت‌ خود را انتخاب کنید. سپس میتوانید عملیات رزرواسیون خود را انجام دهید.

تفلیس؛ مقصدی ارزان ولی گران!

یکی دیگر از مقاصد گردشگری که در سال‌های اخیر طرفداران زیادی داشته، تفلیس است که در کشور گرجستان واقع شده. این پایتخت، نسبت دو مقصد دیگر، آب و هوای سردتری دارد. اما این موضوع باعث نمی‌شود که گردشگران تعطیلات کریسمس این مقصد زیبا و به یاد ماندنی را از لیست مقاصد مسافرت خود حذف کنند. همچنین هزینه های این مقصد به نسبت بعضی گزینه های دیگر، ارزان تر و گران تر است. در روزهای کریسمس، مردم این کشور، برنامه‌ها و رسم بسیار ویژه‌ای دارند که تماشای آنها خالی از لطف نیست. ضمن اینکه تلاش می‌کنند با جشن‌های متنوع و جذاب و برنامه‌های ویژه برای تخفیف‌های باورنکردنی، لحظاتی شاد و خاطره‌انگیز را برای خود و شما رقم بزنند. از تفریحات برفی و ورزش‌های برفی گرفته تا بازدید از جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی این شهر، همه و همه یک برنامه جذاب و شلوغ را برای سفر شما رقم خواهد زد. برای خرید بلیط هواپیما گرجستان، بعد از ورود به سایت تریپ، فقط کافیست نام این شهر و تاریخ رفت و برگشت‌ خود را انتخاب کنید. در صورت بروز مشکل، میتوانید با شماره ۰۲۱-۷۵۱۳۴۰۰۰ تماس حاصل کنید و مشکل خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید. واقعا کدام مقصد، بهترین گزینه برای سفر خارجی در ایام کریسمس است؟ اما نکته مهم این است که شما خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خارجی (www.trip.ir) خود را در کدام آژانس گردشگری انجام دهید. آژانس گردشگری Trip، ارائه دهنده یکی از بهترین خدمات گردشگری در ایران است. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر، به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید.
دیدگاه ها 0
2000
2000
Subscribe
اعلام کردن به
new follow-up commentsپاسخ های جدید به دیدگاه من

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا