هم افزایی زمینه ساز توسعه البرز شده است


هم افزایی زمینه ساز توسعه البرز شده است

کرج - ایرنا - معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه استان البرز یکی از بخش های مهم اکوسیستم اقتصاد دانش بنیان کشور است،گفت: همراهی و هم افزایی زمینه ساز توسعه اقتصاد دانش بنیان در این استان شده است.

سورنا ستاری روز شنبه در آیین امضای تفاهم نامه راه اندازی کارخانه نوآوری استان البرز با بیان اینکه موضوعات حوزه فناوری این استان با حضور استاندار با جدیت بیشتری دنبال شده است، اظهار داشت: با حضور دکتر عزیزاله شهبازی استاندار البرز، موضوعات جدی در حوزه علمی و فناوری این استان دنبال شده که این مهم جای خرسندی دارد.

وی افزود: برندهای متعددی در حوزه اقتصاد دانش بنیان فعالیت خود را در البرز آغاز کرده اند.

ستاری گفت: این استان در واقع قطب علم و فناوری کشور است و البرز در حوزه های مختلف دارویی( انسانی و حیوانی) و بیوتک، فعالیت های گسترده ای داشته و بزرگترین تولیدکنندگان دارویی کشور در این استان مستقر هستند.

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی کارخانه نوآوری در البرز بیان داشت: انتظار می رود طبق برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی شهردار و شورای اسلامی شهر کرج این کارخانه در تابستان سال ۹۹ بهره برداری شود.

ستاری گفت: همتی که شهردار و شورای اسلامی شهر کرج در واگذاری زمین برای راه اندازی کارخانه نوآوری استان داشته، مسوولیت ما را دو چندان کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی مجری کلید اسرار از دختر و همسر جذابش برای اولین بار + بیوگرافی و عکی های خصوصی !