عجیب ترین معابدی که فقط در تایلند میبینید!


اگر شما هم فکر می کنید که اگر در تور تایلند فقط از یک معبد دیدن کنید، انگار از همه معابد تایلند دیدن کرده اید و حتما بقیه معابد تایلند شبیه همان معبدی هستند که شما از آن بازدید کرده اید، فکرتان کاملا اشتباه است! چراکه در تایلند هزاران معبد بودایی وجود دارد که هر […] نوشته عجیب ترین معابدی که فقط در تایلند میبینید! اولین بار در جامع ترین پایگاه...

اگر شما هم فکر می کنید که اگر در تور تایلند فقط از یک معبد دیدن کنید، انگار از همه معابد تایلند دیدن کرده اید و حتما بقیه معابد تایلند شبیه همان معبدی هستند که شما از آن بازدید کرده اید، فکرتان کاملا اشتباه است! چراکه در تایلند هزاران معبد بودایی وجود دارد که هر کدام از آن ها با دیگری متفاوت است و هر کدامشان شکل و شمایل خاص خودشان را دارند. جالب است که بدانید یک سری معابد عجیب و غریب هم در تایلند وجود دارد که از هر نظر عجیب هستند! با ما همراه باشید تا شما را با عجیب ترین معابد تایلند آشنا کنیم تا بتوانید با بازدید از آن ها، حال و هوای جدیدی به سفر خود به تایلند با تور تایلند نوروز ۹۹ بدهید و تایلند را به شکل متفاوتی از دیگر توریستان ببینید!
معبد قایقی در تایلند
معبد قایقی که در بانکوک واقع شده است، به عنوان یکی از عجیب ترین معابد تایلند شناخته می شود. به این دلیل که این معبد درست مثل یک قایق ساخته شده است. جالب است که بدانید این معبد در کناره رودخانه چائو فرایا واقع شده است و واقعا مثل یک قایق به نظر می رسد! نکته جالب دیگر درباره این معبد در تایلند، این است که توریستان زیادی در زمان برگزاری فستیوال لوی کراتونگ (جشنواره نورها در تایلند) از این معبد دیدن می کنند و این معبد در طی برگزاری این جشنواره، شلوغ تر از همیشه می شود. توصیه ما به شما این است که حتما از معبد قایقی تایلند در تور بانکوک دیدن کنید و به هیچ عنوان فرصت بازدید از یکی از عجیب و غریب ترین معابد تایلند را در تور بانکوک از دست ندهید.

عجیب ترین معابدی که فقط در تایلند میبینید!

معبد تابوت تایلند
معبد تابوت تایلند در راتچابوری، یکی از آن معابدی است که کمتر توریستی از وجودشان باخبر هستند. این مبعد که با نام معبد وات هوا لامفونگ نیز شناخته می شود، معبدی است که برای جمع آوری کمک های مالی برای خرید تابوت ساخته شده است! در واقع این معبد برای این ساخته شده است تا برای خرید تابوت برای آن دسته از کسانی که مرده اند، اما خانواده هایشان وضعیت مالی مناسبی برای خرید تابوت ندارند، کمک مالی جمع شود. با این حساب، جای تعجبی ندارد اگر بگوییم که معبد تابوت نیز یکی از عجیب ترین معابد تایلند است.

عجیب ترین معابدی که فقط در تایلند میبینید!

معبد بطری آبجو در تایلند
یکی از عجیب ترین معابدی که در تایلند وجود دارد، همین معبد است! معبد بطری آبجو، یکی از معابد سنتی تایلند است که تماما با بطری های آبجو ساخته شده است! جالب است که بدانید برای ساخت این معبد در شهر سیساکت تایلند، از بیش از ۱ میلیون بطری استفاده شده است و از این شیشه های بازیافتی به بهترین شکل ممکن استفاده شده است.

عجیب ترین معابدی که فقط در تایلند میبینید!
معبد میمون و جهنم تایلند
این معبدی که از آن صحبت می کنیم، معبدی به نام وات گای است که در گذشته به نام معبد مرغ ها شناخته می شد. در واقع در گذشته مرغ های زیادی در این معبد زندگی می کرده اند و به همین دلیل هم نام آن را معبد مرغ ها گذاشته بودند. اما الان که هیچ مرغی در این معبد وجود ندارد، دیگر عنوان معبد مرغ ها به آن داده نمی شود. جالب است که بدانید امروزه یک باغ جهنمی در آن وجود دارد و علاوه بر این، صدها میمون در آن زندگی می کنند و به همین دلیل هم هست که امروزه نام مستعار آن به معبد میمون و جهنم داده شده است. خیلی از توریستان که از این معبد در بانگ سانن در استان چونبوری دیدن می کنند، خودشان را مشغول غذا دادن به میمون های بامزه این معبد می کنند و بدین شکل یکی از خاص ترین تجربه های خود را در تور تایلند کسب می کنند. لازم به ذکر است که این معبد حدودا ۱ ساعت و نیم با بانکوک فاصله دارد و شما به راحتی می توانید در تور تایلند، از این معبد عجیب و غریب در تایلند بازدید داشته باشید.

عجیب ترین معابدی که فقط در تایلند میبینید!
معبد سفید تایلند
معبد وات رونگ خون یا همان معبد سفید تایلند، معبدی است که در استان چیانگ رای در شمال تایلند قرار گرفته است. معبد سفید یکی از عجیب ترین معابد تایلند به حساب می آید و در ساخت آن هم از دیزاین های سنتی بودا و هم از تم های مدرن استفاده شده است. قسمت عجیب ماجرا این است که در نقاشی های دیواری این معبد، تصاویری از میکی ماوس، سوپرمن، پاندای کونگ‌فو‌کار و مایکل جکسون دیده می شود! از این ها گذشته، تصاویر عجیبی مثل اسلحه، آدم فضایی ها و همین طور دست های ترسناک نیز در این معبد دیده می شود که هر کدامشان به شکلی باعث عجیب تر شدن فضای این معبد در تایلند شده اند.

عجیب ترین معابدی که فقط در تایلند میبینید!
معبد دیوید بکام در تایلند
تایلندی ها عاشق فوتبال هستند و این طور که به نظر می رسد، انگار راهبان تایلندی نیز همین علاقه را به فوتبال دارند! چراکه در این معبد مجسمه ای از دیوید بکهام ساخته شده است! جالب است که بدانید این معبد برای مناسبات خاص به روی عموم باز می شود، اما اگر از راهبان آن درخواست کنید، احتمالا شما را در هر روزی به داخل راه بدهند و اجازه بازدید از این معبد عجیب و غریب در تایلند را به شما بدهند. خوشبختانه باید بگوییم که این معبد در شهر بانکوک واقع شده است و به همین دلیل بازدید از آن در تور تایلند نوروز ۹۹ ممکن است.

عجیب ترین معابدی که فقط در تایلند میبینید!
معبد اردک دونالد
اردک دونالد یا دانلد داک نام آن شخصیت اردکی است که احتمالا شما هم آن را در کارتون ها دیده اید. جالب است که بدانید یک معبد در کنار معبد دیوید بکام وجود دارد که به این شخصیت کارتونی اختصاص داده شده است! این معبد با نام معبد وات پاریوات نیز شناخته می شود و در قسمت ورودیش یک مجسمه از اردک دونالد دیده می شود!

عجیب ترین معابدی که فقط در تایلند میبینید!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک