کیف زنانه، بازیگر مکمل نقش اول خانم ها


کیف زنانه، بازیگر مکمل نقش اول خانم ها

در دنیای امروز کیف زنانه نقش پررنگی در شکل گرفتن استایل یک خانم دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام لیان استور، به کیف‌های زنانه فقط به‌عنوان وسیله‌ای برای بردن و آوردن وسایل موردنیاز موقع بیرون رفتن از خانه نگاه نمی‌شود، بلکه کیف بازیگر نقش مکمل استایل هر خانم شیک‌پوشی است. طراحان لباس به این باور رسیده‌اند که کیف زنانه نقش مهمی در ست کردن ایفا می‌کند. همین امر باعث شده است که این روزها شاهد مدل‌های متنوع و جدیدی از کیف زنانه باشیم. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی طراحی و تولید کیف زنانه هم بسیار پیشرفت کرده است به‌قدری که طراحان زیادی در این عرصه فعالیت می‌کنند. تنوع اکسسوری زنانه بالأخص کیف زنانه جدید به‌قدری زیاد شده که خانم‌ها هنگام خرید سردرگم می‌شوند.

چند نکته که هنگام خرید کیف زنانه مناسب باید رعایت شود:

اول: بر اساس آناتومی بدن خودتان کیف انتخاب کنید

خانم‌هایی که قدبلند هستند، شاید اندازه و سایز هنگام خرید کیف زنانه مهم نباشد، چون آن‌ها می‌توانند هر مدل کیف زنانه با هر سایزی را انتخاب کنند؛ اما اگر جثه کوچکی دارید و اصطلاحاً ریزاندام هستید کیف زنانه با اندازه متوسط و کوچک بکارتان می‌آید.

می‌شود به‌جای خرید یک کیف زنانه جدید گران، چند کیف زنانه باقیمت مناسب با کارایی‌های متفاوت و مدل‌های متنوع خرید که به نظر جالب‌تر است.

مدل کیف مناسب برای هر فردی با هر اندامی فرق می‌کند؛ بنابراین پیش از خرید کیف زنانه باید اندام خود را بشناسید تا بتوانید مناسب بااندام خود کیف بخرید. اگر شما خانم قدبلندی هستید. دست شما در انتخاب کیف کاملاً باز است و بنابراین نگرانی از این بابت ندارید. شما می‌توانید با خیالی آسوده سراغ هر مدل کیفی که خواستید برید. فقط افرادی که قدبلند لاغراندام هستند، این نکته را در نظر بگیرند که سراغ کیف‌های خیلی کوچک‌تر نروند؛ چراکه بیشتر آن‌ها را بلندتر نشان خواهد داد. در مقابل خانم‌هایی که دارای اندام ریز و قدکوتاه هستند از خرید کیف‌های بزرگ خودداری کنند و به بهانه اینکه وسایل زیادی دارم که باید در کیف خود جای دهم سراغ خرید کیف زنانه بزرگ نروید و با این کار به تیپ و استایل خود ضربه وارد می‌کنید. پیشنهاد می‌کنیم که این دسته از دوستان سراغ کیف‌های کوچک و دوست‌داشتنی بروند. نکته کلی که در هنگام خرید کیف زنانه باید در نظر بگیرید این است که بند کیف نباید زیاد بزرگ باشد که کیف پایین‌تر از لگن شما قرار بگیرد.

دوستانی که بالاتنه‌شان تو پر است و شانه‌های عریضی دارند و به‌اصطلاح فرم بدنشان شبیه سیب است، پیشنهاد می‌کنیم که به‌هیچ‌وجه سراغ کیف‌های کوچک با دسته‌های کوتاه نروید. بیشتر از کیف پستچی استفاده کنید. در مقابل دوستانی که فرم بدنشان گلابی‌شکل است یعنی پایین‌تنه تو پر و درشتی دارند باید سراغ کیف‌هایی بروید که حواس بیننده را به سمت بالاتنه خود ببرید. حتماً از کیف‌هایی بارنگ شاد و روشن استفاده کنید. در ضمن بند کیف شما نیز باید کوتاه باشد. نکته کلیدی که این دسته از دوستان باید موردتوجه قرار بدهند این است که از کیف‌هایی استفاده نکنید که بندشان تا روی لگن شما پایین می‌آید و باعث می‌شود که پایین‌تنه شما بزرگ‌تر هم دیده شود. خانم‌هایی که اهل ورزش هستند و بدنشان حالت زاویه‌دار دارد، به‌هیچ‌وجه سراغ کیف مربع، مستطیل و ... نروید. برای این دسته از دوستان پیشنهاد می‌کنیم که از مدل کیف‌های گرد و بیضی استفاده کنند. خانم‌های سایز بزرگ باید سراغ کیف‌های بزرگ بروید.

خرید کیف زنانه بر اساس موقعیت‌های مختلف

کیف‌ها بر اساس نوع بکار گیری و بنا بر شرایط استفاده به چند گروه تقسیم می‌شوند مثلاً کیف‌های اداری، دانشجویی که مناسب فضای کار و دانشگاه هستند معمولاً دارای چندین جای تفکیک‌شده و فضای مناسبی هستند. ولی زمانی که می‌خواهید برای یک گشت کوتاه و یا یک قرار دوستانه بیرون بروید یک کیف معمولی روزمره کفایت می‌کند، نیاز نیز یک کیف رسمی را یا خودتان ببرید.

کیف زنانه، بازیگر مکمل نقش اول خانم ها

کیف زنانه مجلسی

همان‌طور که از عنوان این بخش مشخص است کیف مجلسی به کیف‌هایی که صرفاً برای مجالس و مهمانی‌های رسمی استفاده می‌شوند می‌گویند. یکی از نکاتی که در هنگام خرید کیف زنانه مجلسی باید در نظر بگیرید، این است که اگر لباس‌ طرح دارد پوشیده‌اید، بهتر است کیفی بخرید که ساده باشد و برعکس اگر لباس ساده می‌پوشید، کیف طرح دار مناسب‌ترین گزینه است.

کیف‌دستی زنانه

کیف‌دستی اکسسوری حذف نشدنی دختران و زنان در تمام رده‌های سنی می‌باشد.

اگر قصد دارید کیفی داشته باشید که برای مدت‌زمان طولانی از آن استفاده کنید، می‌کنیم که سراغ کیف‌های ارزان‌قیمت و مطابق مد نروید؛ چراکه این کیف‌ها اکثراً در نگاه اول دارای ظاهری زیبا هستند اما از مواد خوب و درجه‌یکی تهیه نشده‌اند، بنابراین خیلی زود خراب می‌شوند. همچنین اگر قصد دارید که کیف‌دستی خریداری کنید که صرف‌نظر از رنگش با تمام لباس‌های شما ست شود و بتوانید همه‌جا از آن استفاده کنید، انتخاب یک کیف بارنگ خنثی بهترین مورد خواهد بود. اگر خانمی هستید که معمولاً تیپ‌های مشکی یا قهوه‌ای می‌زنید، توصیه می‌کنیم که از کیف‌های رنگی یا کیف‌های ساده‌ای که دارای تکه‌های رنگی هستند استفاده کنید.

کیف زنانه، بازیگر مکمل نقش اول خانم ها

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی مجری کلید اسرار از دختر و همسر جذابش برای اولین بار + بیوگرافی و عکی های خصوصی !