چشم‌نوازی اقتصاد 250 میلیارد دلاری بازارسازی فرهنگی در مقابل فروش نفت خام / از 16 کالای متاثر بازارسازی فرهنگی غافل شده‌ایم


چشم‌نوازی اقتصاد 250 میلیارد دلاری بازارسازی فرهنگی در مقابل فروش نفت خام / از 16 کالای متاثر بازارسازی فرهنگی غافل شده‌ایم

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اولین رویداد بازارسازی محصولات فرهنگی «ایکال» توسط صنایع خلاق رضوی وابسته به آستان قدس رضوی با همکاری مجمع نوشت افزار ایرانی-اسلامی (ایران‌نوشت) و با حضور صاحبان ایده و محصول و کارشناسان این حوزه روز گذشته(جمعه) 28 دی‌ماه به کار خود پایان داد و محمدمهدی ایزدخواه مولف کتاب بازارسازی فرهنگی و پژوهشگر...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...