فعالان گردشگری تهران کمپین کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ایجاد کردند


فعالان گردشگری تهران کمپین کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ایجاد کردند

تهران-ایرنا- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران اعلام کرد: کمپین کمک‌های خیرخواهانه فعالان گردشگری و صنایع دستی به استان سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: به منظور کمک به هموطنانی که در سیل اخیر استان سیستان بلوچستان آسیب دیده اند، کمپین جمع آوری کمک های غیر نقدی فعالان گردشگری و صنایع دستی استان تهران تشکیل شد.

به گزارش روز شنبه میراث فرهنگی استان. پرهام جانفشان با بیان اینکه کمیپن بنا به درخواست زیاد فعالان بخش خصوصی در حوزه های گردشگری و صنایع دستی تشکیل شده است افزود: تاریخ همواره نشان داده که ایرانیان بر اساس یک روحیه جوانمردی و نوع دوستی پشتیبان یکدیگر بوده اند.

جانفشان با بیان اینکه تا کنون بخش خصوصی آمادگی خود را برای اهدا کمک های غیر نقدی شامل آب آشامیدنی، پتو، لباس و سبد های غذایی اعلام داشته تصریح کرد: پس از جمع بندی اقلام برای تحویل به دستگاه های امدادی به استان سیستان بلوچستان ارسال می شوند.
وی افزود: فعالان گردشگری و هنرمندان صنایع دستی می توانند برای آگاهی از شرایط ارسال کمک های غیر نقدی با دبیرخانه این کمپین به شماره ۸۸۹۱۳۴۱۱ تماس بگیرند.

بارندگی شدید و جاری شدن سیل در چند روز گذشته موجب خسارت در مناطق مختلف استان سیستان و بلوچستان شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد